۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین دولت آمریکا منفورترین حکومت نزد ملت ایران است
کد خبر: ۲۴۰۲۴۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲۳ ساعت: ۱۵:۵۹ ↗ لینک کوتاه

نائب رئیس سابق مجلس:

دولت آمریکا منفورترین حکومت نزد ملت ایران است

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت آمریکا باید بداند منفورترین حکومت در نزد ملت ایران است، گفت: عمر پربرکت امام(ره) در مسیر جهاد با نفس صرف شد به نوعی که تا آخرین لحظه زندگی به معنای واقعی مجاهد فی سبیل الله بودند.

دولت آمریکا منفورترین حکومت نزد ملت ایران است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی، در مراسم گرامیداشت عالم ربانی آست‌الله هادی باریک بین که ظهر امروز با حضور مسئولین استانی در مسجد شیخ‌الاسلام برگزار شد، اظهار کرد: خداوند در قرآن کریم بر خصلت ایمان بسیار تأکید کرده است چراکه موجب آراستگی جامعه اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه در سایه ایمان تقرب الهی هموار می‌شود، افزود: خداوند می‌فرماید که ایمان خوشا به حال انسانی که از تملام توان خود برای دستیابی به مدارج عالی دینی بهره می‌گیرد.

ابوترابی با اشاره به اینکه قرآن کریم کتاب توحید است و به معرفت الهی دعوت می‌کند، تصریح کرد: انسان در زمان حیات خود در هر نقطه‌ای که نیاز به هجرت داشت باید مهاجر الی الله باشد؛ انسان مؤمن نیز به سوی خدا هجرت می‌کند.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه آیت‌الله باریک‌بین مهاجر فی سبیل الله بود، خاطرنشان کرد: این فقیه وارسته در آغاز نوجوان و جوانی برای کسب علم و دانش و فهم آموزه‌های دین به قم هجرت کرد، در مبارزه با طاغوت در راستای تکالیف الهی و انجام رسالت دینی مهاجر فی سبیل الله بود و در ادامه به جبهه‌های جنگ مهاجرت کرد درواقع زندگی این عالم به هجرت الی الله گره خورده بود.

وی عنوان کرد: از دیگر نمونه‌های برجسته هجرت الی الله امام خمینی(ره) بود که با آرامش در راه خدا حرکت کرد و در برابر نظام شاهنشاهی ایستاد و با تمام توان در برابر حکومت شیطانی آمریکا مبارزه کرد.

ابوترابی با بیان اینکه دولت آمریکا باید بداند منفورترین حکومت در نزد ملت ایران است، گفت: عمر پربرکت امام(ره) در مسیر جهاد با نفس صرف شد به نوعی که تا آخرین لحظه زندگی به معنای واقعی مجاهد فی سبیل الله بودند.

نائب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی یاداور شد: یکی از افتخارات برجسته افرادی که در مدرسه امام صادق(ع)حضور دارند پیشگامی در مجاهدت برای خداست و آیت‌الله باریک‌بین نیز در عرصه مجاهدت با دشمن و مبارزه با نفس جایگاه فاخری داشت.

ابوترابی ابراز کرد: همه دستاوردهای نظام اسلامی ثمره حضور علما، فقها و تربیت‌یافتگان مدرسه علمیه امام صادق(ع) است و تمام ضعف‌ها نیز نتیجه کمبود در این حوزه است؛ متأسفانه سرمایه‎ای که برای اسلام و انقلاب در این حوزه لازم است وجود ندارد و ما با شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

وی در پایان یادآور شد: از نظر قرآن فقیه؛ انسانی عالم و آراسته به آموزه‌ها و معارف دینی و اسلامی است که دانش قلب و جانش را فتح کرده و آموزه‌های دینی در اخلاق و رفتار او نمایان است.
انتهای پیام/3009

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان