۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اختصاص ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار ستاد نوروزی جهت اقدامات ترافیکی
کد خبر: ۲۳۹۰۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خبر داد:

اختصاص ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار ستاد نوروزی جهت اقدامات ترافیکی

عرشیان بیان داشت: به مناسبت فرارسیدن سال نو ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار برای اقدامات ترافیکی و نوسازی تجهیزات مورد نیاز سطح شهر قزوین هزینه می شود.

اختصاص ۲۷۰ میلیون تومان اعتبار ستاد نوروزی جهت اقدامات ترافیکی

به گزارش صبح قزوین، اسماعیل عرشیان در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي عمليات اجرايي ستاد نوروزي که در سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: پیرو مصوبه ستاد نوروز شهرداری قزوین، هرساله در آستانه فرارسیدن سال نو یکی از اقداماتی که سازمان انجام می دهد، تجهیز و نوسازی تجهیزات ترافیکی سطح شهر قزوین است.

arsh-5esfand

وی اضافه کرد: رنگ آمیزی سرعت کاه ها، شست وشوی تابلوهای راهنمای مسیر و تابلوهای راهنمایی و رانندگی سطح شهر، تمیز کردن و رنگ آمیزی پل های هوایی عابرپیاده، خط کشی طولی و عرضی معابرسطح شهر و ورودی های شهر و اماکن تاریخی از جمله اقدامات در حال انجام برای فرارسیدن سال نو است.

این مسئول ادامه داد:  شست و شوی چراغ های راهنمایی سطح شهر و گاردریل ها، اجرای طرح انتظام بخشی عابران پیاده در هسته مرکزی شهر برای خرید سال نو، خرید و تحویل تجهیزات ترافیکی به پلیس راهور، چاپ و توزیع محصولات فرهنگی و برگه جریمه ارشادی به منظور ارتقا سطح فرهنگ ترافیک در بین عموم مردم جامعه از دیگر اقدامات ستادنوروزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود.

ImageThumb

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین عنوان کرد: با توجه به اهمیت تابلوهای راهنمای مسیر در ایام نوروز برای راهنمایی مسافران نوروزی، نظافت و مرمت این تابلوها و علائم ترافیکی سطح شهر قزوین با اولویت بافت های تاریخی ضرورت دارد.

عرشیان با اشاره به جزئیات نوسازی خط کشی طولی و عرضی معابر تصریح کرد: خط‌ کشی معابر به صورت طولی وعرضی شامل خطوط ممتد، مقطعی وعرضي شامل محل عابرپیاده، گذرگاه، خطوط احتیاط وسرعت‌کاه‌های برجسته انجام مي شود.

این مسئول با اشاره به لزوم اجرای خط کشی های طولی و عرضی معابر در آستانه سال نو گفت:  اجراي خط كشي هاي عرضي عابر پياده، نوشتار و شابلون هاي افقي با استفاده از رنگ هاي دوجزئي و تك جزئي در آستانه سال نو یکی از اقدامات ستاد نوروزی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین به شمار می رود که حائزاهمیت است.

IMG09324618

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: خريد، نصب و شست و شوي انواع تجهيزات ترافيكي و همچنین تعمير و نگهداري معابر در روزهای پایانی سال از مواردی است که در دستورکار سازمان قرار دارد.

عرشیان با اشاره به اهمیت شست و شوی تجهیزات ترافیکی و تابلوها در آستانه فرارسیدن سال نو بیان داشت: تجهيزات ترافيكي نصب شده در معابر اصلي شهر كه زير بار ترافيكي برون شهري قرار دارند در اثر نزولات آسمانی در فصول بارش و آلوده شدن به گل و لای، فاقد كارايي لازم هستند.

وی اظهار داشت: لذا نیاز است که  پس از اتمام  فصل بارش و قبل از فرا رسيدن سال تمام این محورها که شامل از جمله محورهاي نسيم شمال، ميرزاكوچك خان، جمهوري اسلامي، ابوترابي، آيت ا.
.
.
خامنه اي و شهيد بهشتي ، باهنر است، شست و شو شود.

انتهای پیام/3007

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان