۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین بازدید ۱۵۰هزار نفر از ششمین جشنواره بازی و اسباب‌بازی قزوین
کد خبر: ۲۳۸۹۵۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۱۶ ساعت: ۱۴:۸ ↗ لینک کوتاه

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی اعلام کرد:

بازدید ۱۵۰هزار نفر از ششمین جشنواره بازی و اسباب‌بازی قزوین

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: در طول ۹ روز برگزاری این جشنواره بیش از ۱۵۰ هزار نفر از بخش‌های مختلف جشنواره بازدید کردند که این میزان از استقبال در طول ۶ دوره گذشته بی‌سابقه بود.

بازدید ۱۵۰هزار نفر از ششمین جشنواره بازی و اسباب‌بازی قزوین
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، مراسم اختتامیه ششمین جشنواره ملی و بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) با حضور استاندار قزوین و جمعی دیگر از مسئولان استانی در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

سعید وزیری‌نژاد مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در این مراسم اظهار کرد: بحث تبدیل قزوین به مقصد گردشگری از اهم اهداف مدیریت شهری بوده و اقدامات خوبی در راستای تحقق این هدف انجام شده است.

وی افزود: افزایش 20 درصدی آمار گردشگری و حضور گردشگران در استان ناشی از اقدامات مناسب صورت گرفته از سوی همه دستگاه‌ها و مدیریت شهری است به طوریکه امسال شاهد افزایش حضور گردشگران و مسافران نوروزی در قزوین بودیم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: جشنواره ملی و بین‌المللی بازی و اسباب‌بازی قزوین در سال جاری به مدت ۹ روز برگزار و عروسک‌های ۳۰ کشور دنیا و ۲۱ استان کشور در کنار دیگر عروسک‌های اقوام و قومیت‌های مختلف کشور به نمایش گذاشته شد.

رضایت 93 درصدی بازدیدکنندگان از جشنواره
وی ادامه داد: برگزاری برنامه بازی‌های بومی و محلی از ۶ استان و همچنین اجرای بیش از ۵۰ برنامه نمایشی ویژه کودکان با حضور مجریان ملی و استانی همچون گروه عمو پورنگ و خاله نرگس از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

وزیری‌نژاد عنوان کرد: پخش برنامه زنده از جشنواره بازی و اسباب‌بازی روزانه به مدت یک ساعت از شبکه پویا و ارائه آموزش شهروندی از دیگر کارهای انجام شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تصریح کرد: افتتاح سایت موزه مجازی عروسک‌های قدیمی توسط وزیر کشور یکی از اقدامات صورت گرفته در ششمین جشنواره بازی و اسباب‌بازی استان قزوین بود.

وی در ادامه اذعان کرد: در طول 9 روز برگزاری این جشنواره بیش از 150 هزار نفر از بخش‌های مختلف جشنواره بازدید کردند که این میزان از استقبال در طول 6 دوره گذشته بی‌سابقه بود.

این مسئول بیان کرد: بر اساس نظرسنجی انجام شده، میزان رضایت‌ مخاطبان جشنواره در سال جاری به 93 درصد رسید در حالیکه این آمار در سال 94 حدود ۷۶ درصد و در سال گذشته 90 درصد بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در پایان با تشکر از عوامل مختلف دست‌اندرکار و دستگاه‌های اجرایی استان قزوین گفت: امیدواریم با تلاش و همت همه مردم و مسئولان، قزوین بیش از گذشته معرفی و به نقطه ایده‌آل خود برسد.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان