۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین باند ۸ نفره سارقان اتومبیل در قزوین منهدم شد
کد خبر: ۲۳۷۴۱۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۶/۱/۲ ساعت: ۹:۲۷ ↗ لینک کوتاه

فرمانده انتظامی استان:

باند ۸ نفره سارقان اتومبیل در قزوین منهدم شد

فرمانده انتظامی استان از انهدام باند هشت نفره سارقان اتومبیل و کشف ۲۸ فقره سرقت اتومبیل در قزوین خبر داد.

باند ۸ نفره سارقان اتومبیل در قزوین منهدم شد
سردار مهدی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اتومبيل به ويژه سرقت خودروهای پرايد در سطح شهرستان قزوین و ایجاد جو ناامنی توسط سارقان، موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم، یکی از سارقان را شناسایی و حین تردد با یک دستگاه خودروی سرقتی در قزوین دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: متهم در بازجویی‌های پلیسی، به سرقت متعدد خودرو با همدستی سه سارق دیگر معترف که سارقان در یک عملیات ضربتی، متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه کلیه متهمان دارای سابقه کیفری هستند، اضافه کرد: متهمان همچنین به سرقت 28 فقره اتومبیل در شهرستان قزوین اعتراف و اقرار داشتند خودرو را پس از سرقت قطعات داخل آن در حاشیه شهرها رها می‌کردند.

محمودی ادامه داد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به چهار مالخر، کارآگاهان چهار متهم دیگر را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه کلیه اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه عمده خودورهای سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: وسیله نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و فرصت ارتکاب جرم را از مجرمان سلب و با پلیس در راستای ارتقاءاحساس امنیت در جامعه همکاری کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان