۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تعدیل ۶۰۰ نیروی کار در استان جای تاسف دارد/ مشکلات کارگران فرنخ و مه‌نخ مربوط به این دولت نیست
کد خبر: ۲۳۵۱۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۸ ساعت: ۲۰:۵۶ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تعدیل ۶۰۰ نیروی کار در استان جای تاسف دارد/ مشکلات کارگران فرنخ و مه‌نخ مربوط به این دولت نیست

استاندار قزوین مدعی شد: در کنار ۱۹هزار فرصت شغلی ایجاد شده در استان، حدود ۶۰۰ نیروی کار تعدیل شده‌اند که جای تاسف دارد.

 تعدیل ۶۰۰ نیروی کار در استان جای تاسف دارد/ مشکلات کارگران فرنخ و مه‌نخ مربوط به این دولت نیست
به گزارش سرویس اجتماعی صبح قزوین ؛ فریدون همتی استاندار قزوین در همایش تشکل‌های مردم نهاد استان در سالن اجتماعات استانداری اظهار کرد: دولت یازدهم بر این باور است تا با فراهم ساختن بستر لازم به منظور بروز و ظهور نیروهای مردمی در قالب سازمان‌های مردم نهاد در عرصه‌های مختلف نیز امکان مشارکت حداکثری را در سطح جامعه میسر سازد.

وی افزود: دولت به تنهایی قادر به رفع مشکلات اقتصادی نیست، این سازمان‌ها باید اعتماد به نظام و دولت را حفظ کرده و نقش خوبی را در ساختن کشور ایفا کنند.

این مسئول ادامه داد: حضور و مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در راستای حل مشکلات کشور راهگشاست.

استاندار قزوین تاکید کرد: عده‌ای قصد دارند با مخدوش کردن چهره برجام این باور را ایجاد کنند که تعطیلی کارخانجات نتیجه آن است.

همتی اضافه کرد: در کنار ۱۹ هزار فرصت شغلی ایجاد شده در استان قزوین، نزدیک به ۶۰۰ نیروی کار منجر تعدیل شده‌اند که جای تاسف دارد.

وی یادآوری کرد: همانطور که هر آدمی دارای چرخه حیات و زندگی است، در صنعت این مهم نیز وجود دارد.

این مسئول اذعان داشت: امیدواریم در اردیبهشت ماه سال آینده با دعوت از کارآفرینان برتر و ۱۹ هزار کارگر اضافه شده به چرخه اشتغال استان این پیروزی بزرگ را جشن بگیریم.

همتی در ادامه با اشاره به مشکلات کارگران شرکت فرنخ و مه نخ عنوان کرد: مشکلات این قشر از جامعه مربوط به دولت‌های قبل است که دامنه آن به این دولت کشیده شده و ما درصددیم تا بتوانیم مشکلات آنان را مرتفع نماییم.

وی با بیان اینکه محدودیتی برای فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در استان وجود ندارد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را باور داشته و در راستای تحقق بخشیدن به آن اقدام کنند تا بتوانیم از ظرفیت عظیم سازمان‌های مردم نهاد برای رفع مشکلات جامعه استفاده کنیم.

استاندار قزوین در خاتمه افزود: ما نیز دست نیاز به سوی سازمان‌های مردم نهاد دراز می‌کنیم زیرا دولت حامی آنان در این مسیر خواهد بود.
انتهای پیام/2002

منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

آمنه مرادی / ۱۸ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

چرا به داد کارگران شرکت نخ البرز نمی رسید که در هفته آخر سال 3ماه است که حقوق دریافت نکرده اند آن هم شرکتی که چرخ تولید و فروشش به خوبی خوب در حال چرخیدن است!!!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان