۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین شورای فنی ستاد بازسازی عتبات قزوین تشکیل شد
کد خبر: ۲۳۴۳۹۸ نویسنده: حامد کبودوند تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۱۵ ساعت: ۱۱:۴۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان:

شورای فنی ستاد بازسازی عتبات قزوین تشکیل شد

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان از تشکیل شورای فنی ستاد بازسازی عتبات در قزوین خبرداد.

شورای فنی ستاد بازسازی عتبات قزوین تشکیل شد
حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ؛ اظهار کرد: جهت ساماندهی امور اجرایی و افزایش مشارکت مردم در خصوص نذورات، کمک‌های اهدایی و بهره‌گیری از همه پتانسیل‌های استان با سلایق متفاوت شورای فنی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قزوین تشکیل شد.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در ادامه افزود: هدف این شورا، تدوین نقشه راه ستاد و سیاستگذاری کلان در حوزه فنی و نظارت عالیه هست که اعضای این ستاد هم دکتر ذوالفقارزاده، مهندس نادری، مهندس خزائلی، دکتر سامه، دکتر جعفری‌ها، مهندس دیزانی، مهندس ذوالقدر، مهندس نورانی، دکتر موذن و مهندس خورشیدی هستند.

وی با بیان اینکه در گام اول هدف ما توجه به ساماندهی فنی و اجرایی در ستاد بازسازی است، ابراز کرد: جمع آوری کمک‌های مردمی، برگزاری اردوهای جهادی دانشجویی و اردوهای جهادی دانش آموزان، ساماندهی امور اجرایی مراسم بزرگ اربعین حسینی و تعامل با فعالان فرهنگی عراقی از اهم سیاست‌های کلی ما در ستاد است.

 این مسئول اذعان کرد: ستاد عتبات عالیات قزوین عمدتا در منطقه مسیب عراق و حرم طفلان مسلم و در ادامه احداث حسینیه قزوینی‌ها در کربلا و نجف مشغول به فعالیت است.

وی درباره نحوه جمع آوری نذورات و کمک رسانی مردم عنوان کرد: جمع آوری نذورات به شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد که در آینده‌ای نزدیک شورای مشارکت مردمی و جمع آوری نذورات هم تشکیل خواهیم داد و در این شورا درباره این موضوع اطلاع رسانی می‌شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان