۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین حضور زیباکلام در قزوین چه نفعی برای استاندار داشت؟!
کد خبر: ۲۳۳۰۸۵ نویسنده: عباس مرتضوی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۸ ساعت: ۸:۴۲ ↗ لینک کوتاه

نقدی بر انتشار یک فایل صوتی در اینستاگرام؛

حضور زیباکلام در قزوین چه نفعی برای استاندار داشت؟!

هیچ انگاشتن یک دستور قضایی و نادیده گرفتن نامه لغو سخنرانی دادستان از سوی استاندار و فرماندار یک بدعت تازه ای بود که در استان گذاشته شد و مردم فهمیدند شعار عمل به قانون دولتمردان هم مانند وعده‌های دولت فقط جنبه تبلیغاتی داشت.

حضور زیباکلام در قزوین چه نفعی برای استاندار داشت؟!
صبح قزوین؛____ عباس مرتضوی.

مدیریت اشتباه دولتمردان دولت یازدهم در کشور و استان قزوین تمامی نخواهد داشت و ناخوآگاه ذهن انسان را متوجه خراب کاری‌های شخصیت‌های کارتونی « پت و مت » می‌کند. 

رفتارهای التهاب آفرین و تفرقه انداز در استان قزوین بعد از انتصاب فریدون همتی استاندار فعلی نسبت به استاندار قبلی، نه اینکه کاهش نداشته بلکه افزایش نیز یافته است.

اگر به هر دلیل و انگیزه سیاسی و برای فرار از یک مطالبه عمومی و مردمی بخواهیم بدنبال ایجاد « التهاب در جامعه باشیم » این رویه هم نمی‌تواند درمان درد بی درمان بی مبالاتی و بی مدیریتی برخی وامداران سیاسی شود و باید متذکر شویم که اینگونه رفتارها دور از شان یک استاندار حکومت اسلامی است.

استانداری که خودش بارها مطرح کرده است که به حدی مشکلات اقتصادی در استان وجود دارد که وقتی برای مدیران باقی نمی‌گذارد تا صرف حاشیه‌ها و مباحث بیهوده شود، چطور این بار خودش در مقابل درخواست مدعی العموم ایستادگی می‌کند و حاضر می‌شود که به بهانه برگزاری یک سخنرانی بیهوده موجبات اعتراض دانشجویان انقلابی و امامان جمعه استان را فراهم کند؟!

زیباکلام با انتشار یک فایل صوتی در اینستاگرام خود اظهار می‌دارد که مسئولان برگزاری برنامه یک خودرو برای حضور من به قزوین برایم فرستاده بودند؛ اما بعد از اینکه حرکت کردیم تا کرج نرسیده بودیم که خبر لغو جلسه را اعلام کردند و گفتند همانند گذشته مراسم شما از سوی دادستانی لغو شده است و ما برگشتیم.

وی همچنین می‌گوید؛ بعد از چند دقیقه که به تهران برگشته بودیم، دوباره از قزوین تماس تلفنی با من صورت گرفته شد و گفتند جلسه ای توسط شورای تامین برگزار شده است و در آن جلسه استاندار قزوین جناب همتی تاکید بر برگزاری مراسم سخنرانی دارد و مطرح کرده که من حتما باید برای سخنرانی حضور داشته باشم و من هم آمدم  و جلسه برگزارشد!

جدا از اینکه زیباکلام در همین فایل صوتی، حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، مشاور فرماندهی سپاه و فصیحی رامندی ریاست شورای شهر قزوین و برخی مدیران سایت‌های خبری و خبرگزاری فارس و بسیجیان را مخاطب قرار می‌دهد و می‌گوید؛ همه امامان جمعه سراسر کشور، صداوسیما جمهوری اسلامی ایران تبدیل به تریبون یکطرفه شده و فرصت بیان به مخالفان دولت داده نمی‌شود.

جالب تر اینکه وی پیش داوری کرده و می‌گوید؛ من هم منتظر هستم که همین روزها تحت تعقیب و احضار دادستان قرار بگیرم!دقیقا مشخص است زیباکلام خودش را برای زندان هم آماده کرده است.

پیش از اینکه به گفتار باطل و بیهوده یک استادغرب زده و مرعوب بپردازیم، لازم است به آقای همتی یادآوری نماییم که آیا می‌شود فایده و سود حضور یک مرعوب و خودفروخته غربگرا را برای مردم استان مشخص کنید که فواید حضور این شخص در استان چه بوده و برای شخص شما چه نفعی داشته است؟!

چطور حاضر شدید در مقابل اجرای قانون و حکم دادستان انقلاب اسلامی ایستاده و مصوبه شورای تامین را نادیده بگیرید؟!

استانداری که شش ماه صدای استغاثه کارگران شیشه قزوین، شرکت کنتورسازی، شرکت فولاد بویین زهرا و ده‌ها شرکت دیگر را نمی‌شنود و دیدگان خود را بر روی تجمعات روزانه استانداری می‌بندد چگونه حاضر می‌شود برای برگزاری یک سخنرانی بی فایده خود را هزینه کند؟!

برای مردم هم این سئوال پیش می‌آید که این سخنرانی برای استاندار چه منفعتی داشته که دستور قضایی را هم نادیده گرفته است؟!

اینکه سخنان زیباکلام چقدر درست است و چقدر نادرست و چه میزان براساس توهم و دلباختگی به آمریکا و اسراییل است؟ فرصت زیادی می‌طلبد.

به استاندار قزوین توصیه می‌کنیم حداقل برای یک بار هم شده وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل(ره) را بخوانید تا ببینید معیار آن معمار بزرگ انقلاب درباره برخورد با آمریکا و خدمت به مردم چه بوده و شما چقدر آن وصایا را آویزه گوش خود کرده اید.

هیچ انگاشتن یک دستور قضایی و نادیده گرفتن نامه لغو سخنرانی دادستان از سوی شما و فرماندار یک بدعت تازه ای بود که در استان گذاشته شد و مردم فهمیدند شعار عمل به قانون دولتمردان هم مانند وعده‌های دولت فقط جنبه تبلیغاتی داشته و هر جا اگر قانون به میل و اراده آنها نبود، قابلیت اجرا ندارد.

گفتاردرمانی، امیدوارکردن مردم به آینده و نمایش کلید از جمله شعارهایی بود که دولت یازدهم وارد ادبیات سیاسی جامعه ایران کرد و بدون اینکه بداند چقدر شعارهای آنها مورد قبول مردم قرار گرفته با کمال وقاهت بر تکرار آن مبادرت می‌ورزند.

صد البته که مردم می‌دانند دولت دست کوتاه که همه تخم مرغ‌های خود را در سبد شانسی آمریکا قمار کرده است بجز گفتار درمانی و زبان نوازی راهی ندارد.

این سخنرانی هم نمی‌تواند مشکلات بزرگ رکود و بلاتکلیفی کارگران شرکت‌های اقماری ورشکسته را حل کند و اگر با مردم روراست باشید و از آنها کمک بخواهید مشکلات استان حل می‌شود، اما اگر با این التهاب آفرینی بدنبال فراموش کردن مشکل کارگران معترض جلوی استانداری هستید اشتباه کرده اید و مردم هرگز به سخنان یک دلباخته رضاخانی اهمیت نمی‌دهند.

اما از شما که با حقوق ملیونی خود مسئولیت اداره استان را به عهده گرفته اید، توقع دارند وقت خود را صرف سیاسی کاری‌های بیخود و بی فایده نکنید و اگر به فکر گذراندن وقت باشید و برای شما حل مشکل مردم مهم نباشد یقینا ریال ریال حقوقی که از بیت المال می‌گیرید باید پاسخگو باشید.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

سمانه / ۰۷ اسف ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

واقعا آقای استاندار که مدعی ایجاد 17 هزار شغل هست پس چرا اینقدر مشکلات و بیکاری توی استان داره بیداد میکنه؟!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان