۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین استاندار مستندات ایجاد ۱۵هزار شغل در قزوین را ارائه نماید
کد خبر: ۲۳۲۳۲۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۲/۳ ساعت: ۸:۳۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان:

استاندار مستندات ایجاد ۱۵هزار شغل در قزوین را ارائه نماید

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گفت: هیچ شفافیتی در عملکرد مدیران و مسولان دولت در سطح کلان و استان نمی‌بینیم بلکه به نوعی مبهم سخن می‌گویند تا بتوانند به زعم خود کارنامه موفقی ارائه دهند.

استاندار مستندات ایجاد ۱۵هزار شغل در قزوین را ارائه نماید
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ محمدحسین شفیعی‌ها دبیر حزب موتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به مشکلات اقتصادی و ضعف مدیریت دولت در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: هدفگذاری‌های دولت یازدهم از همان ابتدا به گونه‌ای بود که حل همه مشکلات کشور را به برجام و مذاکرات گره زد و نوعی خوش خیالی و امید واهی را جامعه تزریق کرد.

وی افزود: با توجه به بدعهدی‌های دشمنان در طول تاریخ به خصوص آمریکا، ثابت شده که هرگز نمی‌شود به وعده‌های دشمنان دل بست و امیدوار بود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تصریح کرد: برجام نافرجام، نتیجه شکست سیاست‌های غلط دولتی بود که بر خلاف اصول و خطوط انقلاب اسلامی وارد جریان مذاکره با آمریکا شد و بدتر از آن نیز به مذاکرات دل بست.

شفیعی‌ها بیان کرد: آقای رییس جمهور دلخوشی و وعده‌های زیادی به مردم داد در حالی که نتیجه‌ مطلوبی حاصل نشد و امروز هم پس از گذشت ۴ سال دیگر فرصتی برای تدبیر و امید باقی نمانده است.

وی در ادامه گفت: بیماری مزمن بیکاری و عدم اشتغال جوانان، طاقت مردم را به انتها رسانده و این در حالی است که دولت یازدهم از روز اول نگاه غلطی را انتخاب کرد و مغرورانه پیش رفت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تشریح کرد: اگر می‌‍بینیم آقای رییس جمهور دائما از برجام و دستاوردهای آن می‌گوید برای این است که همه سرمایه سیاسی خود را پای آن گذاشته است.

شفیعی‌ها با بیان اینکه دولتمردان و رییس جمهور درصدد انکار شکست در برجام هستند، ابراز کرد: متاسفانه مسئولین علی رغم ادعای برخورداری از دیپلماسی قوی و شیوه موفق در مذاکرات، همه داشته‌ها و سرمایه ملت که محصول ایثار، شجاعت علمی و اعتقادی شهیدان هسته‌ای بود را در تعهد برجام از دست دادند.

وی ادامه داد: امروز پس از گذشت یک سال از اجرای برجام آنچه مردم از دشمن مشاهده و دریافت کرده‌اند چیزی جز بدعهدی و تحریم‌های جدید نیست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان گفت: آمار غلط و مبهمی که دولت به مردم ارائه می‌کند دو آسیب جدی در پی دارد اول اینکه شخص ارائه کننده به عنوان کسی که صداقت ندارد معرفی می‌شود و از طرفی چون این افراد منسوب به نظام اسلامی هستند، نظام و جمهوری اسلامی نیز در نگاه مردم آسیب می‌بیند.

برخی وزراء دولت، دل در گرو دنیا و مال اندوزی خود دارند
شفیعی‌ها اذعان داشت: میانگین سن کابینه دولت یازدهم از کهنسالی هم گذشته و باید گفت پیر و نحیف است؛ دولت و دولت‌مرد کهنسال نمی‌تواند مرد میدان عمل به ویژه در شرایط سخت و خاص امروز باشد.

وی ادامه داد: برخی از وزراء دولت یازدهم در کنار عدم توانایی جسمی، دل در گرو دنیا و وابستگی مالی دارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تاکید کرد: کسانی که ثروت‌های میلیاردی انباشته‌اند و باید به دنبال جفت و جور کردن امورات مربوط به آن باشند، پس دیگر نمی‌توان انتظار داشت برای مردم به درستی برنامه‌ریزی و تصمیم گیری و انجام وظیفه نمایند.

شفیعی‌ها اذعان داشت: این ضعف دولت به گونه‌ای است که حتی برخی از سینه چاکان دولت یازدهم هم در رسانه‌ها با زبان‌های مختلف به آن اشاره می‌کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تاکید کرد: هیچ شفافیتی در عملکرد مدیران و مسولان دولت در سطح کلان و استان نمی‌بینیم بلکه به نوعی مبهم سخن می‌گویند تا بتوانند به زعم خود کارنامه موفقی ارائه دهند.

وی تشریح کرد: تمام مسائل دولت در حوزه اقتصادی و سیاسی از جمله برجام و قراردادهای نفتی و اقتصادی محرمانه بوده است به طوری که همه موارد برای بیگانگان آشکار می‌شود اما مردم را نامحرم می‌دانند.

مسئولان نباید از بیکاری و مشکلات جوانان سر راحت بر بالین بگذارند
شفیعی‌ها در ادامه افزود: شاهد هستیم که برخی از دستگاه‌های اجرایی در استان در ارائه آمار فعالیت‌های خود فریبکارانه رفتار می‌کنند و فقط به دنبال ارائه آمار تصنعی و مقایسه‌ای با دولت گذشته هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان بیان کرد: آقای استاندار مدعی است ۱۵ هزار شغل در استان ایجاد شده و یا ارقام قابل توجهی از کمک‎‌های مالی به شرکت‌ها و کارخانجات اختصاص یافته است.

وی تصریح کرد: بهتر آن است که استاندار محترم به مدیران خود دستور دهد تا فهرست شاغلین جدید و نیز کارخانجات مشمول وام‌های اختصاص یافته را به طور شفاف و براساس قانون گردش آزاد اطلاعات در اختیار مردم قرار دهند.

شفیعی‌ها در پایان افزود: مردم و جوانان از بیکاری و عدم اشتغال رنج می‌برند؛ یک مسئول، خادم و متعهد در نظام اسلامی نباید از تداوم چنین وضعیتی سر راحت بر بالین بگذارد.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان