۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین زنگ انقلاب در مدارس روستایی استان قزوین نواخته شد
کد خبر: ۲۲۸۶۳۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۱/۱۲ ساعت: ۱۳:۴ ↗ لینک کوتاه

همزمان با آغاز دهه فجر؛

زنگ انقلاب در مدارس روستایی استان قزوین نواخته شد

همزمان با ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) زنگ انقلاب در مدارس روستاهای استان قزوین نواخته شد.

زنگ انقلاب در مدارس روستایی استان قزوین نواخته شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ؛ مراسم زنگ انقلاب در مدارس روستایی استان قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) که با حضور حجت الاسلام محمود گروسی مسئول محترم حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان و مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان، مهندس مهاجری قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی استان، مرتضی علیخانی بخشدار مرکزی قزوین و شوراهای روستاها و خانواده معظم شهدا برگزار شد، زنگ انقلاب در دبیرستان دخترانه یگانه در روستای شینقر از توابع بخش مرکزی به صدا در آمد.

مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان قزوین در این مراسم به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و نقش بی بدیل امام راحل در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: با رهبری داعیانه امام راحل و وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی افزود: در طول 38 سال گذشته، دشمنان توطئه‌های بسیاری را بر علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند لیکن با رهبری هوشمندانه امام راحل و مقام معظم رهبری و وحدت و همدلی مردم و مسئولین توطئه های دشمنان خنثی شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی؛ دستاوردهای زیادی برای کشور ایجاد شده که باید قدردان نظام و این دستاوردها باشیم.

بخشدار مرکزی قزوین نیز در ادامه گفت: در طول دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن دشمن به هر طریقی خواسته به این انقلاب ضربه بزند ولی با درایت و هوشمندی مقام معظم رهبری و بصیرت مردم نتوانستند به این انقلاب نفوذ کنند.

مرتضی علیخانی به دستاوردهای دولت تدبیر و امید طی 4 ساله گذشته اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی سعی و تلاش دولت این است که با وحدت و همدلی اقشار مختلف مردم بتواند مشکل اقتصادی و معیشتی مردم را حل کند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان