۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین باشگاه صبای قم تغییری در کادر فنی نداده است/ تمرینات صبا زیر نظر کاشی و گنجیان
کد خبر: ۲۲۳۸۴۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

باشگاه صبای قم تغییری در کادر فنی نداده است/ تمرینات صبا زیر نظر کاشی و گنجیان

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: این باشگاه تغییری در کادر فنی نداده و بالطبع هنوز تصمیمی برای معرفی سرمربی جدید نیز گرفته نشده است.

باشگاه صبای قم تغییری در کادر فنی نداده است/ تمرینات صبا زیر نظر کاشی و گنجیان

سیدجواد خازنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در قم، اظهار کرد: سرمربی تیم در تمرین امروز در جمع بازیکنان از آنها خداحافظی کرده و گفته که فردا سر تمرین نمی‌آید، طبیعی است که بعد از این اتفاق رسانه‌ها در خصوص سرمربی جدید صبای قم و تغییر و تحولات در کادر فنی تیم گمانه‌زنی کنند، اما هنوز در باشگاه صبای قم تصمیم قطعی راجع به تغییر کادر فنی و معرفی سرمربی جدید تیم گرفته نشده است.

قائم مقام باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم در پاسخ به اینکه آیا سهراب بختیاری‌زاده انتخاب باشگاه صبا برای سرمربیگری این تیم است یا خیر؟ تصریح کرد: باز هم می‌گویم تصمیم قطعی برای معرفی سرمربی جدید تیم صبا اتخاذ نشده است.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که با توجه به خداحافظی مرفاوی با بازیکنان، تکلیف تمرینات صبا فردا و روزهای آتی صبا چه می‌شود؟ عنوان کرد: مرتضی کاشی و حسین گنجیان مربیان تیم ما هستند و آقای کشوری‌فرد از آنها خواسته که تمرینات را منظم و طبق برنامه از فردا پیگیری کنند تا خللی در روند آماد‌ه‌سازی تیم برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر پیش نیاید.

انتهای پیام/78002/ر20/

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان