۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین محمدیان; در محیطی آرام و منطقی برای موفقیت ورزش زنان ایران کار می‌کنم
کد خبر: ۲۲۱۵۵۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱۰/۱ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

محمدیان; در محیطی آرام و منطقی برای موفقیت ورزش زنان ایران کار می‌کنم

معاون جدید امور بانوان وزارت ورزش گفت: وزیر ورزش از من خواسته تا فعالیت بانوان در حد شعار باقی نماند.

محمدیان; در محیطی آرام و منطقی برای موفقیت ورزش زنان ایران کار می‌کنم

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین فریبا محمدیان معاون جدید امور زنان در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از زحمات رباب شهریان گفت: او یکی از مدیران و کارشناسان خبره و دلسوز ورزش ایران است که بسیار مدبرانه و حرفه ای فعالیت های ورزش زنان ایران را رشد و توسعه داد. بنده از زحمات و تلاش های او تشکر می کنم و انشاالله ورزش زنان ایران همچنان از مشاوره های او بهره مند باشد.

وی درباره برنامه های خود برای ورزش بانوان در دوره جدید وزارت سلطانی فر اظهار داشت: آقای وزیر از من خواستند ورزش زنان در حد شعار باقی نماند و برنامه های عملیاتی و میدانی برای جهش و تعالی در ورزش زنان نیاز داریم، خصوصا بر حضور فرهنگی و شرعی دختران ورزش کار ما در میادین بین المللی تاکید داشت.

معاون جدید امور ورزش زنان درباره موضوع بازنشستگی خود اظهار داشت: ابتدا بگویم تحصیلات من دکترای مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی و علوم ورزش ی است و عضو هیات علمی دانشگاه هستم. من با بیست سال کار بازنشسته پیش از موعد بودم و اکنون با طی کردن مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم به عنوان معاون وزارت ورزش و جوانان معرفی شده ام . بازگشت به کار من هیچ گونه منع قانونی ندارد.

محمدیان همچنین گفت: همانطور که آقای نوبخت هم اعلام کردند بازنشست های پیش از موعد امکان بازگشت به کار را دارند.

یادآور می شود سخنگوی دولت در آبان 1392 گفته بود برای کسانی که بازنشستگی پیش از موعد دارند، راههای قانونی برای بازگشت به کار وجود دارد.

انتهای پیام/س

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان