۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عزل مسئول فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دلیل عکس با بنر ترحیم برجام/ ردپای مشاور روحانی در میان است!
کد خبر: ۲۲۱۱۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۹ ساعت: ۱۱:۶ ↗ لینک کوتاه

​لبخند دولت به عنصر فتنه؛

عزل مسئول فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دلیل عکس با بنر ترحیم برجام/ ردپای مشاور روحانی در میان است!

در پى انتشار عکسى از غلامرضا صمدزاده معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکى زاهدان که وى را در کنار بنر مراسم ختم برجام در مراسم دانشجویی ۱۶ آذر نشان مى داد، این مسئول از سمت خود برکنار شد.

عزل مسئول فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دلیل عکس با بنر ترحیم برجام/ ردپای مشاور روحانی در میان است!
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، همزمان با انتشار عکس مسئول معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی در کنار مراسم نمادین ختم برجام در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، صمد زاده از مسئولیت خود عزل شد.

علی ای حال آنچه عیان است اینکه جریان های خارج از دانشگاه با فشار به رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان زمینه برکناری معاون فرهنگی این دانشگاه را فراهم کرده است.
در این بین نیز نمی توان از رسوخ فردی با تفکرات انحرافی و نزدیک به یکی از طیف های تندرو سیستان و بلوچستان در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان غافل ماند، شخصی که با حمایت گروه های افراطی خارج از دانشگاه ماموریت ویژه ای برای ترویج افکار ساختارشکنانه در این دانشگاه یافته است.
فی الواقع همزمان با روی کار آمدن دولت تدبیر، جریان فتنه استان سیستان و بلوچستان از کنج عزلت خارج شده است و با اجیر کردن افراد ساده لوح در دانشگاه به دنبال دو قطبی سازی در محیط دانشگاه های استان در سال منتهی به انتخابات است.

عزل مسئول فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دلیل عکس با بنر ترحیم برجام/ ردپای مشاور روحانی در میان است!

چندی پیش نیز همین عنصر جریان فتنه در دانشگاه سیستان و بلوچستان که منابع مالی آن توسط طیف های شناسنامه دار استان فراهم می شود و ارتباط تنگاتنگی با لیدر جریان افراطی استان دارد، با چاپ یک نشریه دانشجویی با انتشار سران فتنه و مصاحبه‌های جهت دار ضمن حمله به شورای نگهبان و عبور از خطوط قرمز نظام موجب تحریک فضای سیاسی این دانشگاه شد.
اما گستاخی این فرد در اهانت به ارکان نظام توسط مسئولین دانشگاه بی پاسخ نماند و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسبت به توقیف یک ساله این نشریه اقدام کردند که البته شنیده ها حکایت از آن دارد که با حمایت و توصیه برخی جریان های خاص معاونت فرهنگی وزارت بهداشت، این میزان به چهار و نیم ماه تقلیل یافته است!
این عنصر فتنه که حمایت برخی جریان های وهابی و سیاسی محلی را پشتوانه خود دارد از همان زمان با توصیه و حمایت برخی از عناصر در وزارت بهداشت، درصدد تغییر معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برآمدند!
شنیده ها اما حکایت از آن است که پای حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی روحانی هم در عزل صمد زاده در میان است.
گفته می شود پس از انتشار این عکس در فضای مجازی، و در زمانی که وزیر بهداشت در زاهدان حضور داشت، حسام الدین آشنا در تماس با یکی از مدیران وزارت بهداشت دستور این عزل را صادر کرده است.

انتهای پیام/1404

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان