۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین اعطای ۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان تسهيلات به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی
کد خبر: ۲۲۰۲۶۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۴ ساعت: ۹:۵۴ ↗ لینک کوتاه

مسئول حوزه اقتصادمقاومتی بسيج سازندگي خبرداد:

اعطای ۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان تسهيلات به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی

مسئول حوزه اقتصاد مقاومتي سازمان بسيج سازندگي از اعطاي ۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان تسهيلات از ابتداي سال جاري تا ۱۵ آذر ماه به عرصه هاي اقتصاد مقاومتي در استان قزوين خبر داد.

اعطای ۴ ميليارد و ۸۰۰ ميليون تومان تسهيلات به عرصه‌های اقتصاد مقاومتی
مهدي نيكجو در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، فعاليت در زمينه تحقق طرح رونق توليد را يك كار گروهي توصيف كرد و گفت: ما بايد عليرغم همه چالش‌هايي كه در راستاي توليدات داخلي وجود دارد با آن روبرو شويم و با نگاهي واقع بينانه به اهداف آن دست پيدا كنيم.

مسئول حوزه اقتصادمقاومتی بسيج سازندگي در ادامه افزود: سازمان بسيج سازندگي استان قزوين نيز در راستاي منويات مقام معظم رهبري در حوزه اقتصاد مقاومتي تلاش كرده است تا با اعطاي تسهيلات كم بهره به توليد كنندگان عرصه‌هاي مختلف اقتصاد مقاومتي، كمكي به اقتصاد كشور باشد و كار را براي توليدكنندگان آسان سازد.

وی ادامه داد: از ابتداي سال جاري تا 15 آذرماه بيش از 600 نفر به سازمان بسيج سازندگي مراجعه كرده اند كه از بين اين نفرات 271 نفر مورد تاييد بوده و مبلغي بالغ بر 4 ميليارد و هشتصد ميليون تومان تسهيلات دريافت كرده اند.

این مسئول اذعان کرد: تسهيلات اعطا شده در داربستي كردن باغات انگور، پرورش ماهي، پرورش قارچ خوراكي، پرورش ماكيان، پرورش زنبور عسل، پرورش مرغ‌هاي بومي، پرورش شتر مرغ، پرورش گياهان دارويي، گلخانه، صنايع دستي و صنايع تبديلي بوده است.

وي در پايان بیان کرد: هدف از پرداخت اين تسهيلات به افراد واجد شرايط تبديل تسهيلات به توليد و منابع توليدي است كه اشتغال پايدار در استان را فراهم مي‌كند و اميد است اين امر با ياري خداوند متعال محقق شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان