۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تاج; با اجرای برنامه‌، فوتسال در مسیر رشد قرار می‌گیرد
کد خبر: ۲۲۰۱۲۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۳ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تاج; با اجرای برنامه‌، فوتسال در مسیر رشد قرار می‌گیرد

رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: با فعالیت‌های بیش از پیش اهالی فوتسال در سراسر کشور شاهد عملکرد موفق فوتسال در دنیا هستیم.

تاج; با اجرای برنامه‌، فوتسال در مسیر رشد قرار می‌گیرد


به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، مهدی تاجدر مراسم همایش هم اندیشی مسئولان فوتسال استان‌های کشور، گفت: مزیت کشور در دو بخش فوتسال و فوتبال ساحلی بسیار برجسته است. فوتبال نیز شرایط خاص خود را دارد و ما پیگیر برنامه های آن هستیم. اما در دو رشته فوتسال و فوتبال ساحلی از اعتبار خاصی در دنیا بهره می بریم.


وی افزود: در فوتسال سوم دنیا و در فوتبال ساحلی عنوان دوم جام بین قاره‌ای را به دست آوردیم. در کشور هر چیزی که در 10 ردیف اول دنیا باشد بسیار مفید است. ما در فوتسال و فوتبال ساحلی در بین 10 رده اول دنیا هستیم که تمام این موفقیت‌ها حاصل تلاش‌های بیش از پیش شما مسئولان است.


رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه اظهار داشت: حدود 90 درصد رسانه‌ها اخبار خود را از فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی تهیه می‌کنند و این امر نشان از اهمیت و توجه بالای رسانه‌ها و مردم به این رشته‌های ورزشی را دارد. درست است که حواشی در این میان وجود دارد اما ما با توجه به حاشیه‌هایی که مطرح می‌شود و باید مد نظر قرار گیرد ولی به دنبال اجرای کار درست و توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور هستیم.


تاج در ادامه بیان کرد: مجموع بودجه‌ای که در بخش فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی در نظر گرفته اند، 50 میلیارد تومان است و اگر تمام فعالیت‌های خود را اجرا کنیم حدود 35 تا 40 میلیارد را در اختیار داریم. با این مقدار پول در آسیا، تیم های کره، ژاپن، استرالیا، امارات و قطر را پشت سر گذاشته و با امکانات موجود حرف اول را می زنیم. تمام این موفقیت ها حاصل دست رنج های شما عزیزان در استانهای کشور است. در فوتسال با توجه به هزینه‌ای که می‌کنیم نتایج بسیار مناسبی را به دست می‌آوریم. ما اگر یک دهم پول کره جنوبی را داشته باشیم بدون حاشیه کارهای خود را انجام می‌دادیم. البته داشتن پول زیاد هم مشکل را حل نمی‌کند و شما باید در شرایط دشوار محیطی، مدیریت کنید.


رئیس فدراسیون فوتبال در نشست هم اندیشی مسئولین فوتسال استانهای سراسر کشور گفت: اینکه شما در فوتسال حضور داشته و فعالیت می کنید و باعث می شوید که فوتسال ایران اکنون در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد تشکر می کنم. از کفاشیان نیز بخاطر برگزاری این نشست و اهمیتی که به بحث توسعه و رشد فوتسال می دهد، تشکر می کنم. امیدوارم این جلسات ادامه پیدا کند تا با هم اندیشی به سمت برنامه ریزی مدون و خوب برویم تا شاهد توسعه و موفقیت بیش از پیش فوتسال شویم. از شما می خواهم که لیگ فوتسال پر بازده و پویا شود. نباید تعطیلی لیگ دارای زمان بیشتری شود. فوتسال باید موفقیتش مداوم باشد. نباید برگزاری مسابقات فوتسال فصلی باشد.


تاج در پایان گفت: در سفر ارمنستان، مسئولین فدراسیون فوتبال این کشور از ما  خواستند که با همکاری های دو جانبه در بخش های مختلف، بتوانیم بستر رشد و توسعه فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی را فراهم کنیم. با توجه به امکاناتی که کشور ارمنستان در زمینه فوتبال دارد قرا رشد تا از زمین چمن های بسیار عالی و هتل های مطلوبشان استفاده کنیم آنها نیز از ما خواستند تا در رشته فوتسال و فوتبال ساحلی کمک بهینه ای به این کشور کنیم. در فوتسال مردم ارمنستان بسیار علاقمند هستند و ما قول هرگونه همکاری را برای توسعه و موفقیت این دو رشته به مسئولین فدراسیون ارمنستان دادیم.

انتهای پیام/ا

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان