۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین خلیل‌زاده; قول می‌دهم در پایان فصل بین ۴ تیم اول باشیم/ ورزشگاهی مثل نقش جهان حق سپاهان بود
کد خبر: ۲۱۹۴۷۲ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۲۰ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خلیل‌زاده; قول می‌دهم در پایان فصل بین ۴ تیم اول باشیم/ ورزشگاهی مثل نقش جهان حق سپاهان بود

مدافع سپاهان گفت: قول می‌دهم در بین ۴ تیم بالای جدول باشیم، هرچند که شأن سپاهان همیشه قهرمانی است و ما تلاش می‌کنیم هر هفته بهتر شویم.

خلیل‌زاده; قول می‌دهم در پایان فصل بین ۴ تیم اول باشیم/ ورزشگاهی مثل نقش جهان حق سپاهان بود

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری صبح قزوین ، در مورد شدت مصدومیتش اظهار داشت: وضعیتم خدا را شکر خوب است و چیز خاصی نیست. از ناحیه چشم ضربه‌ای خوردم که مورد خاصی نیست و خطر رفع شده است.

وی در مورد بازی سپاهان مقابل صبای قم که با برتری پرگل تیم اصفهانی همراه شد گفت: بازی خوبی بود، توانستیم بازی زیبایی را به نمایش گذاشته و 3 امتیاز شیرین را در این وضعیت به دست بیاوریم و شرایطمان را در جدول بهتر از گذشته کنیم، هرچند که اینجا هم جایگاه اصلی سپاهان نیست.

خلیل‌زاده درباره علت فرازونشیب‌های این فصل سپاهان گفت: اینقدر گفتیم تیم جوان شده است که خودمان هم خسته شدیم. ما امسال پوست‌اندازی کردیم و این موضوع نیاز به زمان دارد، هرچند که زمان هم سپری شده است. ما در دیدارهای گذشته تمرکز لازم را نداشتیم اما در این بازی تمرکز کردیم و حریف‌مان را شکست دادیم.

مدافع سپاهان در مورد جایگاه این تیم در پایان فصل جاری گفت: قول می‌دهم در بین 4 تیم بالای جدول باشیم، هرچند که شأن سپاهان همیشه قهرمانی است و ما تلاش می‌کنیم هر هفته بهتر شویم. در نیم‌فصل دوم قطعا‌ً هماهنگ‌تر شده و بهتر نتیجه خواهیم گرفت.

وی در مورد ورزشگاه نقش جهان گفت: چمن این ورزشگاه عالی است و شرایط نقش جهان بسیار مطلوب است و آدم از فوتبال بازی کردن در آن لذت می‌برد. معتقدم که حق سپاهان چنین ورزشگاهی بود.

خلیل‌زاده در مورد تیم ملی گفت: شنیدم که تیم ملی ایران در سال 2016 از لحاظ آماری بهترین تیم سال انتخاب شده و این موضوع افتخار بزرگی برای فوتبال ایران محسوب می‌شود که البته با تلاش کادر فنی، به خصوص کارلوس‌ کی‌روش این موفقیت‌ها حاصل شده است. از سوی دیگر تیم ملی ایران شانس بزرگی برای صعود به جام جهانی و امیدوارم یک بار دیگر با درایت و تلاش کی‌روش و دستیارانش و البته با همت بازیکنان باغیرت تیم ملی این اتفاق مهم محقق شده و تیم ملی به جام جهانی برسد.

وی در پایان گفت: من هم سعی می‌کنم در سپاهان بهترین عملکرد را داشته باشم تا در صورت نیاز تیم ملی، دوباره پیراهن پرافتخار این تیم را بر تن کنم.

انتهای پیام/ر

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان