۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین فرماندار قزوین تکلیف خود را مشخص نماید/ با عاملان انتشار نامه دادستان برخورد جدی شود
کد خبر: ۲۱۷۲۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۹/۷ ساعت: ۸:۳۳ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین:

فرماندار قزوین تکلیف خود را مشخص نماید/ با عاملان انتشار نامه دادستان برخورد جدی شود

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی قزوین با اشاره به اینکه درحال حاضر برخی عناصر مسئله‌دار در حوزه‌های سیاسی استان حضور دارند گفت:فرماندار قزوین تکلیف خود را مشخص نماید؛فرماندار جمهوری اسلامی بودن و یا هواداری از فتنه و عناصر آن؟!

فرماندار قزوین تکلیف خود را مشخص نماید/ با عاملان انتشار نامه دادستان برخورد جدی شود
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان قزوین با اشاره به لغو سخنرانی صادق زیباکلام و حواشی رخ داده پیرامون آن گفت: بی هویتی و واداده‌گی فکری از جمله ویژگی‌های شخصیتی این فرد می‌باشد که در رفتار و مواضع او به طور کامل مشهود است.

وی با بیان اینکه زیباکلام ابایی از بیان بی هویتی و عدم اصالت فرهنگی و بومی خود ندارد، افزود: متاسفانه وی یکی از اساتیدی به شمار می‌رود که معتقد به تبعیت از قدرت است و این قدرت را فقط در جنایتکاران و نظام سلطه می‌بیند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان با بیان اینکه زیبا کلام به طور آشکارا نسبت به استکبار و آمریکا ابراز تکریم می‌کند ،گفت: به طور یقین دادستان دلایل و منطقی برای لغو این برنامه داشته، ضمن اینکه دانشگاه آزاد اسلامی دستور دادستان را پذیرفته است.

شفیعی‌ها استدلال کرد: معتقد هستم تا زمانی که فردی مرزها و خطوط قرمز را پشت سر نگذاشته باشد، می‌تواند اجازه سخنرانی پیدا کند.

وی اضافه کرد: البته نباید نگران گمراهی جوانان و نسل امروز بود زیرا آن‌ها حقایق و واقعیت‌ها را می‌بینند و خود قادر به قضاوت درمورد جریان‌های روز هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در رابطه با اقدام برخی مبنی بر انتشار نامه دادستانی در شبکه‌های اجتماعی بیان کرد: نامه نگاری میان مسوولان در این سطح خاص به طور یقین قابلیت انتشار آزاد ندارد و باید با فردی که چنین اقدامی کرده مطابق با مقررات به شدت برخورد شود.

شفیعی‌ها تصریح کرد: متاسفانه برخی عناصر مسئله‌دار در حوزه‌های سیاسی استان حضور دارند و این موضوع را نمی‌توان انکار کرد.

فرماندار جمهوری اسلامی بودن و یا هواداری از فتنه و عناصر آن؟ 
دبیر حزب موتلفه اسلامی قزوین در خصوص برخی اقدامات غیرقانونی روابط عمومی فرمانداری در شبکه‌های اجتماعی و حمایت از کمپین‌ یکی از عناصر فتنه۸۸ بیان کرد: آقای فرماندار باید تکلیف خود را مشخص نماید؛ فرماندار جمهوری اسلامی بودن و یا هواداری از فتنه و عناصر آن؟

شفیعی‌ها در پایان تصریح کرد: استاندار قزوین باید وضعیت فرماندار خود را روشن کند که آیا این فرد فرماندار دولت جمهوری اسلامی است یا فرماندار جریان‌ها و عناصری خاص که هنوز در مسیر فتنه قرار دارند و در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران موضع می‌گیرند.
انتهای پیام/2002
منبع: شاخص نیوز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان