۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین جهش ناگهانی پسر مدیرعامل مترو/ توجیه مدیر منصوب قالی‌باف چیست؟
کد خبر: ۲۱۶۶۲۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۵ ساعت: ۱۶:۳۷ ↗ لینک کوتاه

توقف مترو در ایستگاه نورچشمی‌ها

جهش ناگهانی پسر مدیرعامل مترو/ توجیه مدیر منصوب قالی‌باف چیست؟

قالی باف در مورد حواشی مربوط به پسرش هر بار به جای شفاف سازی، دست به مظلوم نمایی زد و حتی گفت که پسرش یک معلم ساده است؛ حال باید منتظر ماند و دید مدیرعامل منصوب قالی باف چه توجیهی دارد.

جهش ناگهانی پسر مدیرعامل مترو/ توجیه مدیر منصوب قالی‌باف چیست؟
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ،مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران که کمتر از 6 ماه پیش به این سمت منصوب شده، پسر خود را در یک ارتقاء ناگهانی به عنوان رییس یک اداره برگزیده است.

محمد احمدی بافنده در اردیبهشت ماه امسال با حکم محمدباقر قالی باف مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو و جانشین محسن نایبی شد.(اینجا) در این مدت او، پسر خود را به عنوان رییس یک اداره انتخاب کرده است. پسر احمدی بافنده قبل از آنکه پدرش مدیرعامل شود، در مترو یک کارشناس ساده بود.

جهش ناگهانی پسر مدیرعامل مترو/ توجیه مدیر منصوب قالی‌باف چیست؟
پسر احمدی بافنده در حال گفت و گو با مسئول برگزاری جشن عید غدیر در مترو

متروی تهران، در سال های اخیر نیز با حواشی اینچنینی روبرو شده و بارها کارکنان شرکت های طرف قرارداد با آن، دست به اعتصاب زده اند.

یک سال پیش، مدیرعامل مترو در یکی از اقدامات عجیب خود، پس از آنکه با برنامه تلویزیونی "خندوانه" قراداد نیم میلیاردی بسته بود، خود شخصا به این برنامه رفت و پس از آنکه از رامبد جوان جملاتی متملقانه شنید، خود نیز فراموش نکرد تا از مدیران مافوق خود یعنی محمدباقر قالی باف و معاونش تشکر و قدردانی کند! (اینجا)

دو سال پیش، یکی از مدیران ارشد متروی تهران معروف به "مشایی مترو" که از قسمت دیگری در شهرداری به مترو مامور شده بود، در اقدامی غیرمرسوم، خودش دستور اکید داد تا مزایای غیرمستمر را به او پرداخت کنند! با وجود افشاگری صراط نیوز، مترو در نهایت مشخص نکرد که رقم واقعی مجموع حقوق این فرد و به تبع آن، مدیران بالادستی اش چقدر است. (اینجا و اینجا)

اکنون با تغییر مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو، به نظر می رسد نه تنها این حواشی و اتفاقات، عدم شفاف سازی، موضوع نورچشمی‌ها و ... به پایان نرسیده بلکه در اولین اقدام، پسر مدیرعامل جدید، ترفیع گرفته است!

محمدباقر قالی باف که در یکی دو سال اخیر با حواشی متعددی در مورد پسرش دست و پنجه نرم می کرد، هر بار به جای شفاف سازی، دست به مظلوم نمایی درباره خانواده اش زد و حتی گفت که پسرش یک معلم ساده است؛ (اینجا) حال باید منتظر ماند و دید مدیرعامل منصوب قالی باف درباره این ارتقاء ناگهانی پسرش، چه توجیهی دارد و آیا او هم مانند قالی باف به جای شفاف سازی دست به مظلوم‌نمایی خواهد زد؟



ا نتهای پیام/1404

منبع: صراط

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان