۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین سامانه جدید مرکز فوریت‌های برق در قزوین راه‌اندازی شد
کد خبر: ۲۱۶۴۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۸/۱۱ ساعت: ۹:۴۹ ↗ لینک کوتاه

توسط شرکت توزیع برق استان؛

سامانه جدید مرکز فوریت‌های برق در قزوین راه‌اندازی شد

سامانه جدید مرکز فوریت‌های برق شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین راه اندازی شد.

سامانه جدید مرکز فوریت‌های برق در قزوین راه‌اندازی شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، در راستای جلب رضایتمندی مشترکین برق استان قزوین سامانه جدید ( Contact Center) مرکز فوریت‌های برق (121) شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین راه اندازی شد.
اینانلو معاونت بهره بر داری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در تکمیل این خبر گفت: سامانه جدید ( Contact Center) مرکز فوریت‌های برق (121) بصورت متمرکز و شبانه روزی با 30 خط همزمان و بدون بیش کد و با شماره 121 اماده پاسخگویی به مشترکین برق استان در تمام نقاط استان قزوین است.

وی در ادامه به خدمات این سامانه اشاره کرد و افزود: مشترکین محترم برق می‌توانند بصورت شبانه روزی با این مرکز تماس گرفته و مشکلات روشنایی معابر، قطعی‌های برق، حوادث و اتفاقات ناشی از برق را به 121 اعلام نمایند تا در اسرع وقت ممکن بررسی و رفع شود.

اینانلو ادامه داد: بمنظور افزایش رضایتمندی مشترکین مکالمات مربوطه به تلفن 121 ضبط شده و قابل پیگیری می باشد.

معاونت دیسپاچینگ و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص نحوه ارائه خدمات توسط این سامانه گفت: پس از تماس مشترکین محترم برق با این سامانه و ثبت درخواست حسب مورد درمدت زمان پانزده دقیقه تا دو ساعت بر حسب نوع خاموشی و حجم کار اکیپ حوادث منطقه پیگیری و مشکل خاموشی مربوطه رفع خواهد شد.

این مسئول اذعان کرد: در صورت تماس مجدد با سامانه 121، کلیه سوابق و اطلاعات خاموشی‌های اعلام شده توسط مشترک قابل ردگیری خواهد بود و در صورت عدم رفع خاموشی و یا هرگونه نارضایتی از نحوه عملکرد، مشترک می تواند مراتب را از طریق دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت با شماره 33239324 اعلام کنند.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان