به گزارش خبرنگار اجتماعی
صبح قزوین ، در راستای جلب رضایتمندی مشترکین برق استان قزوین سامانه جدید ( Contact Center) مرکز فوریتهای برق (121) شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین راه اندازی شد.
اینانلو معاونت بهره بر داری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در تکمیل این خبر گفت: سامانه جدید ( Contact Center) مرکز فوریتهای برق (121) بصورت متمرکز و شبانه روزی با 30 خط همزمان و بدون بیش کد و با شماره 121 اماده پاسخگویی به مشترکین برق استان در تمام نقاط استان قزوین است.
وی در ادامه به خدمات این سامانه اشاره کرد و افزود: مشترکین محترم برق میتوانند بصورت شبانه روزی با این مرکز تماس گرفته و مشکلات روشنایی معابر، قطعیهای برق، حوادث و اتفاقات ناشی از برق را به 121 اعلام نمایند تا در اسرع وقت ممکن بررسی و رفع شود.
اینانلو ادامه داد: بمنظور افزایش رضایتمندی مشترکین مکالمات مربوطه به تلفن 121 ضبط شده و قابل پیگیری می باشد.
معاونت دیسپاچینگ و بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین در خصوص نحوه ارائه خدمات توسط این سامانه گفت: پس از تماس مشترکین محترم برق با این سامانه و ثبت درخواست حسب مورد درمدت زمان پانزده دقیقه تا دو ساعت بر حسب نوع خاموشی و حجم کار اکیپ حوادث منطقه پیگیری و مشکل خاموشی مربوطه رفع خواهد شد.
این مسئول اذعان کرد: در صورت تماس مجدد با سامانه 121، کلیه سوابق و اطلاعات خاموشیهای اعلام شده توسط مشترک قابل ردگیری خواهد بود و در صورت عدم رفع خاموشی و یا هرگونه نارضایتی از نحوه عملکرد، مشترک می تواند مراتب را از طریق دفتر بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت با شماره 33239324 اعلام کنند.
انتهای پیام/3008
دیدگاه ها