۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تمهیدات ویژه ترافیکی برای دهه اول محرم اجرا می‌شود
کد خبر: ۲۱۵۹۳۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۸ ساعت: ۱۱:۳۳ ↗ لینک کوتاه

سرپرست سازمان حمل و نقل قزوین:

تمهیدات ویژه ترافیکی برای دهه اول محرم اجرا می‌شود

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: با توجه به حرکت دستجات عزاداری در دهه اول محرم، تمهیدات ویژه ترافیکی با همکاری پلیس راهور در مسیر حرکت عزاداران حسینی اعمال می شود.

تمهیدات ویژه ترافیکی برای دهه اول محرم اجرا می‌شود
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، سعید جهانگیری فرد، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافی افزود: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) تمهیدات ویژه ترافیکی به منظور تسهیل در کار دستجات عزاداری و شروع فعالیت هیئت ها اندیشیده شده است.
وی عنوان کرد: در این راستا با همکاری پلیس راهور محدودیت های ترافیکی ویژه در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) در مسیرها و محدوده هایی که مسیر حرکت دستجات عزاداری است، اعمال می شود.
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: بر این اساس محدودیت های ترافیکی در خیابان های شهدا(سپه)، شهید انصاری، راه آهن، سلامگاه و تمام خیابان های منتهی به میدان آزادی اعمال می شود تا عزاداران حسینی در ترددهای خود با مشکلی روبرو نشوند.
جهانگیری فرد خاطرنشان کرد: از شهروندان محترم نیز تقاضا می شود به منظور کاهش حجم بار ترافیکی معابر سطح شهر به ویژه محدوده هایی که مسیر حرکت دستجات عزاداری است، از وسایل نقلیه عمومی و دوچرخه برای تردد استفاده کنند.
وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری پلیس راهور و شهروندان محترم شاهد جریان روان ترافیک در محدوده هایی که مسیر حرکت دستجات عزاداری است، باشیم.
انتهای پیام/3008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان