۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین ۳۳۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
کد خبر: ۲۱۵۷۷۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۱۲ ساعت: ۱۵:۳۷ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۳۳۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی با شرکت ۳۳۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش استان به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.

۳۳۰ دانش‌آموز قزوینی به اردوی راهیان نور اعزام شدند
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، اولین کاروان اردوی راهیان نور دانش‌آموزی استان قزوین به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.
سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین صبح امروز(دوشنبه) در سالن جلسات این اداره‌کل اظهار کرد: اولین کاروان راهیان نور دانش‌آموزی استان قزوین با شرکت 330 نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان ناحیه یک آموزش و پرورش استان قزوین به مناطق جنوبی کشور اعزام شدند.
وی افزود: اردوهای راهیان نور در راستای توسعه و تقویت حرکت عظیم فرهنگی، تربیتی و به منظور آشنایی بیش از پیش دانش‌آموزان آینده ساز استان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان سرافراز برگزار می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطرنشان کرد: اردوی دانش‌آموزی راهیان نور در سال تحصیلی 96-95 از دهم مهر ماه آغاز شده و 12 هزار و 878 نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه دختران و پسران استان در این اردو شرکت خواهند کرد.
حجت الاسلام علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز در ادامه بر اهمیت نقش این اردوها در خودسازی و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان استان با فرهنگ، معارف و ارزش‌های دفاع مقدس و شهیدان سر افراز تأکید نمود.
گفتنی است مراسم بدرقه این دانش‌آموزان با حضور مسئولین اداره‌کل آموزش و پرورش استان، مسئولین سپاه صاحب الامر(عج) و اولیاء دانش‌آموزان برگزار شد.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان