۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین توان موشکی کشور مایه غرور و افتخار برای ماست
کد خبر: ۲۱۵۵۹۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۷/۴ ساعت: ۱۵:۱۱ ↗ لینک کوتاه

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

توان موشکی کشور مایه غرور و افتخار برای ماست

نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز توان موشکی کشور به اندازه‌ای است که بدون هیچ محدودیتی قادریم در هر نقطه‌ای از دنیا متناسب با تهدیدات احتمالی دشمنان اقدام کنیم که این موضوع بسیار مایه غرور و افتخار برای ما ایرانیان است و باید آن را به فرزندان خود یادآور شویم.

توان موشکی کشور مایه غرور و افتخار برای ماست
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر  صبح قزوین ، همایش تجلیل از رزمندگان و ایثارگران آموزش و پرورش، ظهر امروز(یکشنبه) به همت بسیج فرهنگیان با حضور آیت الله اسلامی، عضو خبرگان رهبری در سالن نمازخانه اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد.
آیت الله علی اسلامی نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم اظهار کرد: در شرایط کنونی که نسل جوان و نوجوان با آسیب‌های اجتماعی فراوانی مواجه هستند باید با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس نسل امروز را با فداکاری و ایثار شهدا و ایثارگران آشنا کنیم.
وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌ها و دستاوردهای کشور در عرصه نظامی افزود: امروزه با تلاش و همت دلاور مردان ایرانی، ارتش و سپاه جمهوری اسلامی ایران مجهز به سلاح‌های پیشرفته‌ شده است که باید این امر مهم را به دانش‌آموزان انتقال داد.
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود با اشاره به توان بالای نظامی کشور بیان داشتند که اگر اسرائیل بخواهد خطایی مرتکب شود و نگاه خائنانه‌ای به کشور ما داشته باشد جمهوری اسلامی ایران، تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد .
امام جمعه تاکستان در ادامه بیان کرد: در شرایطی که در دوران دفاع مقدس و جنگ تحمیلی کشور از داشتن سلاح‌های پیشرفته محروم بود اما امروز وضعیت کشور بسیار متفاوت بوده و از توانایی بالایی برخوردار است به طوریکه به تجهیزات دفاعی مدرن و پیشرفته دست یافته است.
وی با اشاره به سخنان سردار سلامی عنوان کرد: امروز توان موشکی کشور به اندازه‌ای است که بدون هیچ محدودیتی قادریم در هر برد عملیاتی مورد نیاز و در هر نقطه‌ای از دنیا متناسب با تهدیدات احتمالی دشمنان اقدام کنیم که این موضوع بسیار مایه غرور و افتخار برای ما ایرانیان است و باید آن را به فرزندان خود یادآور شویم.
اسلامی تصریح کرد: پیش از پیروزی انقلاب متخصصان آمریکایی علاوه بر حقوق متعارف ماهیانه خود، حق توحش نیز می‌گرفتند اما اینک کشور ما به عزت و اقتدار دست یافته است.
وی با تاکید بر تربیت صحیح فرزندان بر پایه ارزش‌های دینی و اسلامی گفت: حلال خدا را به فرزندان خود تزریق و حرام را برای آنها تبیین کنید و آنها را با تعالیم دینی آشنا کرده و به اقامه نماز ترغیب نمایید.
نماینده استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری خطاب به معلمان و مسئولان آموزش و پرورش بیان کرد: دانش‌آموزان را طوری تربیت کنید که حتی دریای آتش و فساد نیز هیچگونه تاثیری بر روی آنها نداشته باشد.
وی ادامه داد: اگر می‌خواهید به امام حسین(ع) و شهدای دفاع مقدس لبیک بگویید فرزندان خود را با ایمان، بانظم و با روحیه عزت منشانه و اقتدار تربیت کنید که در این صورت کشور خود را برای صدها سال بیمه کرده‌اید.
اسلامی در پایان گفت: پیام غدیر نیز همین است که فرزندان خود را امثال عمار، زهیر، جهان آرا، شهید چمران، نامجو تربیت کنید.
انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان