۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین انتخابات زودهنگام در هیأت مدیره نظام مهندسی قزوین با چه اهدافی صورت می‌گیرد؟/ ریاست فامیلی با مدیریت از راه دور
کد خبر: ۲۱۵۴۳۱ نویسنده: جمعی از مهندسان سازمان نظام مهندسی تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۸ ساعت: ۸:۳۴ ↗ لینک کوتاه

جمعی از مهندسان سازمان نظام مهندسی در مصاحبه با صبح قزوین:

انتخابات زودهنگام در هیأت مدیره نظام مهندسی قزوین با چه اهدافی صورت می‌گیرد؟/ ریاست فامیلی با مدیریت از راه دور

جمعی از مهندسان سازمان نظام مهندسی قزوین عنوان کردند: عده‌ای با حمایت و نفوذ یکی از اعضای شورای شهر قزوین به دنبال ریاست فامیلی در سازمان نظام مهندسی هستند و آنچه در این شرایط به چشم نمی‌آید مطالبات به حق مهندسان استان است.

انتخابات زودهنگام در هیأت مدیره نظام مهندسی قزوین با چه اهدافی صورت می‌گیرد؟/ ریاست فامیلی با مدیریت از راه دور
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، انتخابات در هیات مدیره برای تعیین اعضا هیات رییسه نظام مهندسی به طور معمول سالی یکبار انجام می‌گیرد اما جمعی از مهندسان سازمان نظام مهندسی قزوین از برگزاری زودهنگام این انتخابات در استان خبر دادند و با طرح این سوال که انتخابات زودهنگام در نظام مهندسی قزوین با چه اهدافی صورت می‌گیرد؟ خواستار پاسخگویی مسئولان این سازمان شدند.
جمعی از مهندسان سازمان نظام مهندسی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کردند: 9 هزار مهندس عضو این سازمان هستند اما طی چندماه اخیر کسی برای پاسخگویی مطالبات آنها حضور نداشته است.
این مهندسان قزوینی افزودند: آقای فرج زاده‌ها از آذرماه سال 94 ریاست سازمان نظام مهندسی استان قزوین را برعهده گرفته است که پس از مدتی وی به عنوان دبیر اجرایی شورای نظام مهندسی کشور انتخاب شد و از 2 هفته گذشته نیز به عنوان مدیرکل عمرانی تامین اجتماعی صاحب سمت جدید دیگری شده است.
این اعضای سازمان نظام مهندسی قزوین ادامه دادند: ریاست فعلی سازمان نظام مهندسی قزوین به علت داشتن مشغله کاری زیاد و داشتن دو عنوان شغلی در کشور زمان حضور در قزوین را ندارد و در بهترین شرایط سه روز فقط در استان حضور دارد و بعضی هفته‌ها اصلا در استان حضور نداشته است.
این مهندسان با بیان اینکه در این مدت اختیارات ریاست سازمان نظام منهدسی به یکی از کارمندان این سازمان تفویض شده است، بیان کردند: توزیع نظارت عادلانه از شعارهای مدیریتی رئیس سازمان نظام مهندسی بود که تا به امروز اجرایی نشده است.

در فضایی که سازمان نظام مهندسی از راه دور مدیریت می‌شود برگزاری این انتخابات سوری چه معنایی دارد؟

اعضای سازمان نظام مهندسی قزوین اضافه کردند: برای پیگیری مطالبات مهندسان استان قزوین باید جلسات هیات 4 نفره استان با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار و رئیس سازمان مسکن و شهرسازی و رئیس سازمان نظام مهندسی برگزار می‌شد اما این جلسات به علت نبود آقای فرج زاده‌ها مدت زمان زیادی برگزار نشده است.
این مهندسان قزوینی با انتقاد از اینکه تعرفه مهندسان باید هر سال افزایش یابد اما هنوز این موضوع مصوب نشده است، افزودند: هم اکنون چندماهی است که بسیاری از درخواست‌های ما به علت نبود رئیس سازمان روی زمین مانده است و جانشین و نماینده آقای رئیس اختیارات لازم برای رسیدگی به مطالبات را ندارند.
اعضای سازمان نظام مهندسی قزوین گفتند: هم اکنون به علت اینکه ریاست سازمان دوشغل کشوری دارد و امکان حضور در ریاست سازمان را ندارد، طبق قانون اعضای هیئت مدیره تصمیم به برگزاری انتخابات زودهنگام گرفته‌اند در صورتی که انتخابات رسمی 2 ماه آینده باید برگزار شود.
این مهندسان قزوینی تصریح کردند: هیئت مدیره این انتخابات قرار است بعدازظهر فردا(یکشنبه) برگزار شود، در فضایی که سازمان نظام مهندسی هم اکنون از راه دور مدیریت می‌شود برگزاری این انتخابات سوری چه معنایی دارد؟ آیا هیات رییسه هم سوری تغییر می‌کند؟
این مهندسان قزوینی تاکید کردند: این افراد با حمایت و نفوذ یکی از اعضای شورای شهر قزوین به دنبال ریاست فامیلی در سازمان نظام مهندسی هستند و آنچه در این شرایط به چشم نمی‌آید مطالبات به حق مهندسان استان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان