۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین نامگذاری بلوار شهدای مدافع حرم در قزوین
کد خبر: ۲۱۵۳۵۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۲۴ ساعت: ۱۵:۰ ↗ لینک کوتاه

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان اعلام کرد:

نامگذاری بلوار شهدای مدافع حرم در قزوین

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین گفت: همزمان با برگزاری نخستین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم در قزوین از نامگذاری بلوار شهدای مدافعان حرم رونمایی می‌شود.

نامگذاری بلوار شهدای مدافع حرم در قزوین

عباس برزگرابراهیمی، جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌و‌هنر صبح قزوین با اشاره به برگزاری یادواره کشوری شهدای مدافعان حرم در قزوین اظهار کرد:استان قزوین فردا میزبان 150 نفر از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم از سراسر کشور خواهد بود.

وی افزود: از 51 خانواده شهدای مدافع حرم از سراسر کشور و همچنین از خانواده‌های هفت شهید مدافع حرم استان قزوین نیزبرای حضور در نخستین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم دعوت شده است.

جانشین سپاه صاحب‌الامر(عج) استان خبرداد: همزمان با برگزاری نخستین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم در قزوین از نامگذاری بلوار شهدای مدافعان حرم که در مقابل دانشگاه آزاد اسلامی استان تا بوستان باراجین واقع شده است، رونمایی می‌شود.

برزگرابراهیمی با اشاره به رونمایی از سرود حماسی مدافعان حرم در این یادواره تصریح کرد: این سرود به منظور بیان رشادت های دلاوران اسلام در جنگ علیه باطل و تکفیری ها، پاسداشت شهدای مدافع حرم اهل بیت (ع) و آشنایی نسل جوان با مظلومیت های مدافعان حرم و رشادت های رزمندگان اسلام تولید شده است.

وی در ادامه اضافه کرد: این اثر حماسی با آهنگسازی و تنظیم حسام ناظری، شعر محمد حسن ارداقیان، موسیقی مهدی احمدی، تنظیم و صدای ستار سهرابی و نماهنگ مجید حدادی تولید شده است.

این مسئول خاطر نشان کرد: سرود زیبای حماسی "مدافعین حرم" سومین اثر تولیده شده در سطح کشور است که به روح بلند شهدای حرم تقدیم می شود.

وی افزود: این سرود در نخستین یادواره کشوری مدافعان حرم که در قزوین برگزار می‌شود، اجرا خواهد شد.

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان با اشاره به دیگر برنامه‌های این یادواره عنوان کرد: برای مهمانان برنامه‌های متنوع در قالب بازدید از اماکن تاریخی، امامزاده‌ها و بقاع متبرکه استان قزوین پیش‌بینی شده است.

گفتنی است؛ اولین یادواره کشوری شهدای حرم که ۲۵ شهریور ماه سال جاری  ساعت ۱۷ در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان