۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین انفجار مرگ بار در شهرک لیا
کد خبر: ۲۱۵۲۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۶/۱۷ ساعت: ۲۲:۴۶ ↗ لینک کوتاه

عصر روز گذشته رخ داد؛

انفجار مرگ بار در شهرک لیا

بی اجتیاطی کارگر جوان و ریختن جرقه های جوشکاری مخزن مواد پیش ساز شوینده را منفجر کرد و جان وی را گرفت.

انفجار مرگ بار در شهرک لیا
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، بی احتياطي کارگر جوان و ریختن جرقه های جوشکاری مخزن مواد پیش ساز شوینده را منفجر کرد و جان وی را گرفت.

پیمان نامدار، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان قزوین با اعلام این حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۸ امروز چهارشنبه طی تماسی به مرکز پیام ۱۱۵ اورژانس شهرستان البرز اعلام یک مورد حادثه انفجار در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی لیا اعلام و به سرعت آمبولانس پایگاه لیا به محل حادثه گسیل شد.

وی ادامه داد: باگذشت ۸ دقیقه و عبور از ۱۲ کیلومتر آمبولانس اورژانس به کارخانه تولید مواد شوینده رسید.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان در ادامه اضافه کرد: بابررسی صحنه معلوم شد کارگر ۳۴ ساله که مشغول جوشکاری بالای یک تانکر پلاستیکی نیمه پر از مواد پیش ساز شوینده ها بوده دچار حادثه شده و ریختن براده های جوش روی مخزن پلاستیکی باعث حریق ناگهانی آن شده و کارگر جوان توسط موج انفجار به سقف کوبیده شده و بعد از آن درون تانکر مشتعل افتاده است.

نامدار با توصیه رعایت اصول ایمنی به همه کارگران تاکید کرد: همکاران و آتش نشانان به سرعت آتش را خاموش کرده و با پاره کردن تانکر وی را از آن خارج کرده بودند اما وی دچار صدمات شدید و سوختگی ۱۰۰℅ بدن بود و تلاش تکنیسین‌های اورژانس برای نجات وی ثمربخش نبود.
انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان