۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین براری با ششمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری به کارش پایان داد
کد خبر: ۲۱۴۲۹۳ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

براری با ششمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری به کارش پایان داد

محمدرضا براری در پایان رقابت‌های دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو به عنوانی بهتر از ششمی نرسید.

براری با ششمی در دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه‌برداری به کارش پایان داد

به گزارش خبرنگار اعزامی صبح قزوین از ریو، در ادامه رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های المپیک 2016 ریو و از ساعت 2:30 بامداد امروز (سه‌شنبه) مسابقات دسته 105 کیلوگرم آغاز شد که محمدرضا براری، نماینده کشورمان با 8 وزنه‌بردار از کشورهای ازبکستان (2 نفر)، لهستان (2 نفر)، لیتوانی، ارمنستان، قزاقستان و چین به رقابت پرداخت که در پایان حرکات دوضرب و مجموع به عنوان بهتر از ششمی نرسید.

* حرکت یک‌ضرب:

براری در حرکت اول یک‌ضرب وزنه 180 کیلوگرمی را انتخاب کرد که موفق به مهار آن شد، اما در حرکت دوم موفق به مهار وزنه 185 کیلوگرمی نشد. وی برای حرکت سوم وزنه 186 کیلوگرمی را انتخاب کرد تا فاصله خود را با حریفان کم‌تر کند که موفق به مهار این وزنه شد تا با وزنه 186 کیلوگرم با قرار گرفتن در جایگاه ششم به کار خود در حرکت یکضرب پایان دهد.

ایوان ایفریموف از ازبکستان با ثبت وزنه 194 کیلوگرمی (به دلیل وزن کم‌تر) در یک‌ضرب در جایگاه اول ایستاد.  روسلان نورالدینوف از ازبکستان با مهار وزنه 194 کیلوگرمی دوم شد و آلکساندر زایچیکوف از قزاقستان نیز با 193 کیلوگرم سوم شد.

* حرکت دوضرب:

براری برای نخستین حرکت دوضرب خود وزنه 220 کیلوگرمی را درخواست کرد، که این وزنه را به راحتی لیفت و بالای سر برد تا به ادامه کار امیداوار شود. وی در حرکت دوم در حالی‌که وزنه 230 کیلوگرمی را انتخاب کرده بود در کمال تعجب روی تخته حاضر نشد. وی برای حرکت سوم وزنه 231 کیلوگرمی را انتخاب کرد که حتی موفق به لیفت این وزنه هم نشد تا با مجموع 406 کیلوگرم (186 کیلوگرم یک ضرب و 220 کیلوگرم دوضرب) ششم شود.

روسلان نورالدینوف از ازبکستان با ثبت مجموع 431 کیلوگرمی در جایگاه اول ایستاد. سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با 417 کیلوگرمی دوم شد و آلکساندر زایچیکوف از قزاقستان نیز با 416 کیلوگرم سوم شد.

رکورد قبلی المپیک در دوضرب با 236 کیلوگرم در اختیار آندری آرامانئو از بلاروس بود.

به گزارش صبح قزوین ، روزهای گذشته کیانوش رستمی مدال طلای رقابت‌های دسته 85 کیلوگرم و سهراب مرادی طلای 94 کیلوگرم را برای ایران به ارمغان آورده بودند.

ساعت 2:30 بامداد فردا هم بهداد سلیمی در فوق سنگین به مصاف حریفان خواهد رفت.

انتهای پیام/آ

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان