۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین عده‌ای در راه حفاظت از انقلاب اسلامی کم‌فروشی می‌کنند
کد خبر: ۲۱۱۳۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۵/۱۶ ساعت: ۹:۳ ↗ لینک کوتاه

فرمانده قرارگاه سری نصرت:

عده‌ای در راه حفاظت از انقلاب اسلامی کم‌فروشی می‌کنند

سردار اهوازیان بیان کرد: امروز کبوتر اسلام با دو بال جهاد و شهادت و فرهنگ و بصیرت درحال پرواز در جهان است، اما متأسفانه برخی خودی‌ها در راه حفاظت از انقلاب اسلامی کم‌فروشی می‌کنند.

عده‌ای در راه حفاظت از انقلاب اسلامی کم‌فروشی می‌کنند
به گزارش سرویس فرهنگ و هنر صبح قزوین ، یادواره شهدای شهرشریفیه با حضور پرشور مردم قدرشناس و بصیر این شهر، خانواده‌های معظم شهداء، ایثارگران، فرمانده سپاه استان قزوین، امام جمعه محمدیه، نمایندگان مردم البرز، آبیک و قزوین در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان محلی در گلزار شهدای شریفیه برگزار شد.
در این مراسم سردار اهوازیان از فرماندهان قرارگاه سری نصرت در سال‌های دفاع مقدس، بیان کرد: شهداء سفیران بیداری اسلامی هستند و همانند یک بمب فرهنگی قدرتمند همه جا را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.
وی ادامه داد: شهدایی همچون حسین علم الهدی در طول مدت عمر کوتاه خود معجزات بزرگی را داشتند که بسیاری از بزرگان هم دارای آن نبود؛ اما متأسفانه ما این معجزات را می‌بینیم و ایمان نمی‌آوریم.

وقتی جنگ تمام شد خیلی‌ها زدند و رقصیدند و برخی نیز ذوق‌مرگ شدند

وی با اشاره به پذیرش قطعنامه ۵۹۸ بیان داشت: وقتی جنگ تمام شد خیلی‌ها زدند و رقصیدند و برخی نیز ذوق‌مرگ شدند، اما امام راحل(ره) در پیامی خود مسؤولیت را برعهده گرفته و جام زهر را نوشیدند.
اهوازیان ادامه داد: پس از جنگ عده‌ای به برج‌سازی و تجارت مشغول شده و عده‌ای دیگر با گم کردن مسیر درست، توهین به ولایت را سرلوحه اقدامات خود قرار دادند.
وی ابراز کرد: روزی نفتکش بریجتون در هیاهوی رسانه‌ای غرب به خلیج فارس آمد تا قدرت نظامی آمریکا را به رخ بکشد، اما در مقابل برخی سیاسیون ترسوی آن دوران، این نادر مهدوی بود که با گوش فرادادن به سخن امام(ره) بریجتون را هدف قرار داد و با ایجاد حفره ۴۳ متری در بدنه کشست، آمریکایی‌ها را در جهان خار نمود و به مالک‌ اشتر امام خمینی(ره) تبدیل شد.

یک جوان انقلاب آبروی آمریکایی ها را برد
این رزمنده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: آمریکایی‌ها تا امروز خاری آن حادثه را از یاد نبرده‌اند که چگونه یک جوان انقلاب آبروی آنها را برد و سرشکستگی همیشگی تاریخ را برای آنان به یادگار گذاشت.
وی افزود: امروز مدافعان حرم ادامه دهندگان راه شهداء هستند که در کمال مظلومیت و تهمت‌های ناروا لباس رزم به تن می‌کنند.
همرزم شهید علی هاشمی تصریح کرد: زمانی در سنگرهای دفاع مقدس با شهداء سینه می‌زدیم و دم می‌گرفتیم که ای کاش کربلا بودیم و نمی‌گذاشتیم به زینب کبری(س) و اهل خیام جسارت شود، اما امروز شهدای مدافع حرم جنگیدند تا مزدوران داعشی همانگونه که وعده کرده بودند به مزار عقیله بنی هاشم(س) جسارت نکنند.

اگر کره زمین را هم به بعضی بدهند، حاضر نیستند جای خود را مدافعان حرم عوض کنند
این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: برخی رزمندگان مدافع حرم را به دریافت وام و حقوق‌های آنچنانی متهم می‌کنند، اما اگر کره زمین را هم به آنها بدهند حاضر نیستند تا جان خود را همانند مدافعان حرم در کف دست گرفته و مقابل دشمن بایستند.
وی گفت: متأسفانه در برابر رشادت‌های مدافعان حرم عده‌ای هنگام تشییع شهدای افغانی اعتراض می‌کنند و حتی امروز مزار این شهداء فاقد یک سنگ قبر است، در صورتی که شیر‌مردانی همچون جوانان افغانی که نه انقلاب دیده‌اند و نه ولایت، در برابر داعش می‌ایستند و حاضر نمی‌شوند به علی(ع) توهین کنند.
وی تصریح کرد: ما تاکنون با برخی‌ها مدارا کرده‌ایم، اما اگر قرار باشد به شهداء اهانت کرده و در برابر ولایت بایستند؛ هروله کنان روی سینه‌هایشان خواهیم ایستاد.

بصیرت به داشتن ریش، عنوان حکومتی، سیاسی و پوشیدن لباس روحانیّت نیست
همرزم شهید علی هاشمی ادامه داد: به برکت خون شهداء ملت آزادی‌خواه دنیا از خواب بیدارشده‌اند و ملتی که ۳۷ سال پیش به آمریکایی‌ها حق الوحوش می‌داد امروز مقتدارنه در جهان ایستاده است.
وی یادآور شد: بصیرت به داشتن ریش، عنوان حکومتی، سیاسی و پوشیدن لباس روحانیّت نیست و در کنار دیانت است که معنا پیدا می‌کند.
این رزمنده دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: صاحبان حقوق‌های نجومی و کسانی که شکم‌های آنان از لقمه شبهه‌ناک پرشده بدانند که ما هوشیارانه اوضاع را رصد می‌کنیم و پس از ۳۷ سال از جنگ تحمیلی اجازه تکرار تاریخ را نخواهیم داد.

کبوتر اسلام با دو بال جهاد و شهادت و فرهنگ و بصیرت درحال پرواز است
فرمانده قرارگاه سری نصرت ابراز کرد: امروز کبوتر اسلام با دو بال جهاد و شهادت و فرهنگ و بصیرت در حال پرواز در جهان است، اما متأسفانه برخی خودی‌ها در راه حفاظت از انقلاب اسلامی کم‌فروشی می‌کنند و به روی خودشان نمی‌آورند. 
وی گفت: حضور امروز مردم در مسیر شهداء نشان از بصیرت آنها بوده و انقلاب اسلامی را بیمه کرده، زیرا امام خمینی(ره) فرمودند که حفظ جمهوری اسلامی از نماز هم واجب تر است.
این رزمنده دفاع مقدس اضافه کرد: به برکت خون شهداء، امام زمان(عج) و ولایت فقیه؛ داعش در حال نابودی است و امروز مدافعان بقیع برای مقابله با وهابی‌های سعودی تشکیل شده است.
سخنرانی اندیشگر مسئول ستاد یادواره شهدای شریفیه و تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم جاوید الاثر ذکریای شیری از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/3009
منبع: ندای البرز

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان