۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین روز قدس روز رهایی مردم فلسطین از دست حرامیان صهیونیست است
کد خبر: ۲۰۲۷۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۴/۱۱ ساعت: ۱۶:۴۶ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

روز قدس روز رهایی مردم فلسطین از دست حرامیان صهیونیست است

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: روز جهانی قدس یادگار ارشمند امام راحل برای رهایی قدس شریف از دست حرامیان صهیونیستی است.

روز قدس روز رهایی مردم فلسطین از دست حرامیان صهیونیست است
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوتراب موسوی امام جمعه شهر آبیک در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه که در مسجد ولیعصر(عج) برگزار شد،با تشکر از حضور پرشور مردم آبیک در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز جهانی قدس روز فریاد امت اسلامی علیه اشغالگری و رهایی بیت المقدس از چنگال رژیم کودک‌کش اسرائیل است. 
وی افزود : روز جهانی قدس یادگار ارشمند امام راحل برای رهایی قدس شریف از دست حرامیان صهیونیستی است.
موسوی در ادامهبا اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبریگفت: نمی‌شود به آمریکا اعتماد کرد و آمریکا به معاهداتی که با دولت‌ها دارد، پایبند نیست،ما برجام را برای چه منظوری پذیرفتیم مگر برای رفع تحریم‌ها نبود، چرا حالا سخنگوی کاخ سفید می‌گوید ایران تا از تروریسم حمایت می‌کند، ارتباطات بانکی‌اش در جهان برقرار نخواهد شد.
حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه روز ۱۲ تیرماه روزی است که ناوگان آمریکایی به سمت هواپیمای ایرانی حمله می‌کند و ۲۹۸ نفر را به شهادت می رساندعنوان کرد: آمریکا شعار حقوق بشر را سرمی‌دهد،  اما به یمن حمله می کند و عاقبت آمریکا نیز مثل رژیم فرعون خواهد شد، حالا به ایران می‌گوید که به علت حمایت از تروریست باید تحریم بمانید.
خطیب نماز جمعه آبیک با اشاره به اینکه فلسطین، عراق سوریه و یمن نمونه‌ای از حقوق بشر آمریکایی است، تصریح کرد: فلسطین را اشغال کردند و به مردم مظلوم فلسطین حمله و جمع زیادی را شهید و مجروح کردند و مردم مظلوم فلسطین را در طول این سال‌ها با مشکلات عدیده مواجه کردند و آن‌وقت آمریکای جنایتکار به ما می‌گوید شما از حزب‌الله لبنان حمایت کردید از تروریست حمایت می‌کنید.
وی همچنین اضافه کرد : اسرائیل مرتب مردم لبنان و فلسطین را مورد هجوم قرارمی‌دهدوحزب‌الله لبنان با رهبری سید جلیل‌القدر سید حسن نصرالله با جنایات اسرائیل مبارزه می‌کنند و ما هم از مظلومان عالم حمایت می‌کنیم که یکی از ابعاد انقلاب اسلامی حمایت از مظلومان عالم در فلسطین، عراق، افغانستان و …است.
امام جمعه آبیک با اشاره به این که آل‌سعود با اقداماتش خود را به نابودی می‌کشاند، بیان داشت: سلب تابعیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم پروژه جدید و توطئه مثلث شوم آمریکا، رژیم فاسد صهیونیستی و آل سعود است، رژیم نامشروع و دیکتاتور آل‌خلیفه به واسطه نوکری و مزدوری حکام فاسد عربستان است که دست به چنین کاری زده اند .
وی اضافه کرد: این رژیم فاسد که مشتمل بر اقلیت قومی و مذهبی است قصد دارد روند سرکوبی و زندانی کردن و اعمال شکنجه‌های قرون وسطایی نسبت به رهبران سیاسی و روحانیون انقلابی و همچنین مردان و زنان و کودکان فضای اختناق و دیکتاتوری را بر کشور بحرین حاکم کند.
حجت‌الاسلام موسوی با تأکید بر اینکه این رژیم سفاک با پشتیبانی آمریکا و رژیم فاسد آل‌سعود ابتدایی‌ترین حقوق بشر را نسبت به مردم مظلوم و انقلابی بحرین رعایت نمی‌کند، متذکر شد: قطعا ملت شجاع و انقلابی بحرین با حضور پرشور در پشتیبانی از این روحانی عزیز طومار ننگین این رژیم فاسد و مزدور را جمع خواهند کرد و سال‌ها جنایت و ظلم و ستم آل‌خلیفه پایان خواهند داد.
وی با اشار به روز چهارشنبه هفته آینده که مصادف با عید فطر است، گفت: مسلمانان در روز عید فطر پیمان خود را با پیامبر‌(ص) تجدید می‌کنند و به دنیا اعلام می‌کنند که پیوند ما نسبت به رسول خدا(ص) بیشتر می‌شود.
حجت‌الاسلام موسوی در پایان با تأکید بر اینکه ملت ایران همیشه یا حضور خود برگ زرینی بر دفتر افتخارات ملت ایران اضافه می‌کند، اظهار داشت: نماز عید فطر باعث عظمت رسول خداست و باید همه مسلمانان این پیام را به جهانیان اعلام کنند. به هر اندازه‌ای که نماز عید فطر باشکوه‌تر برگزار شود، تعظیم مسلمانان نسبت به رسول خدا بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان