۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین باور تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس ضعیف است
کد خبر: ۱۸۶۲۷۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۳۰ ساعت: ۱۲:۵۰ ↗ لینک کوتاه

سردار آبنوش در قزوین:

باور تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس ضعیف است

سردار آبنوش در قزوین بیان کرد: امروز باور تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس ضعیف است، البته وقتی منافع عده‌ای پاگذاشتن روی خون شهداست مشخص است که حوزه اقتصاد خودکفا نمی‌شود.

باور تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس ضعیف است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سردار سالار آبنوش، جانشین فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء شب گذشته(چهارشنبه) در ششمین سالروز تدفین شهدای گمنام شهر محمدیه و بزرگداشت شهید شمسی پور اظهار کرد: در نگاه رهبری جناح بندی‌ها و گروه بندی چپ و راست مردود است و افراد در دو دسته انقلابی و ضد انقلابی قرار می‌گیرند.
وی در ادامه افزود: افرادی در اردوگاه انقلاب قرار می‌گیرند که با قلم، فکر و عملکردشان به فکر خدمت به مردم و نظام باشد و در مقابل این افراد هرکسی در هرجایگاهی اگر در جامعه ناامیدی ایجاد کرده و در مسیر انقلاب سنگ اندازی کند، جزو ضدانقلاب‌ها معرفی می‌شود.
این مقام مسئول با بیان اینکه امروز پنچه در پنچه دشمن در حال نبرد هستیم، ابراز کرد: فضای بسیار خطرناک فعلی هجمه عظیمی روی روح و روان مردم ایجاد کرده و علت این هجمه هم ترس دشمن از به حق بودن ملت ایران است؛ زیرا دشمن مشاهده کرده با همه تحریم‌ها و توطئه‌ها و کارشکنی‌ها هنوز ایران اسلامی در جهان حرفی برای گفتن دارد.
وی پیروزی‌های امروز کشورمان را برای استمرار اقتدار ایران کافی ندانست و تصریح کرد: برای ادامه موفقیت‌ها و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مطالبات رهبری در کشور در همه حوزه‌ها اجرایی شود، باید جناح بندی‌ها کنار گذاشت و همه زیر پرچم ولایت کشور را بسازند.
سردار آبنوش اجرایی کردن چند پارامتر را عامل ذلت انقلاب دانست و گفت: اولین پارامتر دفاع مقاومتی است ملتی که قدرت بازدارندگی و دفاعی از خود را نداشته باشد؛ به ناچار از دنیای سلطه سیلی می‌خورد.
وی افزود: با تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بحث دفاعی امروز نظام مقدس ما بدون هیچگونه کمکی از بیگانگان در عرصه دفاعی به خودکفایی دست پیدا کرده و این موضوع با اتکا به درون و همت نیروهای مسلح کشور صورت گرفته است.

علم مقاومتی، دفاع مقاومتی و اقتصاد مقاومتی عامل اقتدار کشور است

جانشین فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیاء پارامتر دوم را خودکفایی علمی و کسب دانش و تکنولوزی روز دانست و عنوان کرد: ملتی که آخرین فناوری‌های روز دنیا را نداشته باشد به اجبار باید نزد دشممنانش دست دراز کند؛ امروز علم در دست استکبار جهانی است اما ورود به موقع رهبری و مدیریت دانشمندان علمی کشور را در شرایط خوبی قرار داده است.
وی اذعان کرد: در زمینه علم هم ما باید از دورن کشور خودکفا شده و به علم مقاومتی دست پیدا کنیم.

این مقام مسئول حوزه اقتصاد را پارامتر سوم برشمرد و بیان کرد: کشوری که چرخ‌های اقتصاد خود را نچرخاند حتما روزی پیش دشمنانش زانو می‌زند، سال‌هاست رهبری بحث اقتصاد مقاومتی را مطرح کرده‌اند یعنی کشور در حوزه اقتصاد نیز باید خودکفا شود.
وی با بیان اینکه علم مقاومتی، دفاع مقاومتی و اقتصاد مقاومتی در کنار هم عامل اقتدار کشور است، تصریح کرد: مقاوم سازی اقتصاد در حیطه کاری دولت و مجلس است اما علی رغم تاکیدات رهبری همت لازم برای خودکفایی در این حوزه از سوی مسئولین صورت نگرفته است.
سردار آبنوش عنوان کرد: امروز باور تحقق اقتصاد مقاومتی در دولت و مجلس ضعیف است، مگر کنترل حوزه‌های مالیاتی، گمرکی و صادرات و واردات به حدی سخت است که توان آن وجود ندارد؟ البته وقتی منافع عده‌ای پاگذاشتن روی خون شهداست مشخص است که حوزه اقتصاد خودکفا نمی‌شود.
وی اذعان کرد: کشور نیازمند مقاوم شدن حوزه اقتصاد است، یعنی اتکای به درون بدون نیازمندی به بیگانگان؛ البته این موضوع به معنای قطع ارتباط با دنیا نیست اما هرکس برای حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کند در اردوگاه انقلاب قرار دارد.
این مقام مسئول با اشاره به بدعهدی‌های استکبار جهانی در موضوع برجام گفت: یک عده یاوه‌گوی داخلی و خارجی معتقد بودند مقاومت ما عاملی برای کارشکنی آمریکاست اما در برجام به آنها ثابت شد که با دادن امتیازات زیادی به دشمن آنها از زورگویی به ملت ایران دست برنمی‌دارند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان