۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین ساخت مستند "اقلیم" با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری الموت
کد خبر: ۱۸۵۲۱۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۸ ساعت: ۱۴:۱۰ ↗ لینک کوتاه

سرپرست بخشداری الموت غربی خبرداد:

ساخت مستند "اقلیم" با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری الموت

سرپرست بخشداری الموت غربی بیان کرد: هم اکنون مستند "اقلیم" در مرحله ضبط تصاویری از جاذبه‌های گردشگری طبیعی از جمله رودخانه‌ها، کوه‌ها، یخچال‌ها و غارهای منطقه است.

ساخت مستند "اقلیم" با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری الموت
اکبر رحمتی، سرپرست بخشداری الموت غربی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اظهار کرد: برنامه مستند "اقلیم" با موضوع معرفی جاذبه‌های گردشگری طبیعی بخش رودبار الموت غربی هم اکنون در دست تهیه است.
وی در ادامه افزود: این برنامه با موضوع معرفی ناشناخته‌ها و طبیعت بکر مناطق مختلف کشور از سوی شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و پخش می‌شود.


رحمتی با بیان اینکه مدت زمان این مستند ۳۰ دقیقه است، گفت: هم اکنون این مستند در مرحله ضبط تصاویری از جاذبه‌های گردشگری طبیعی از جمله رودخانه‌ها، کوه‌ها، یخچال‌ها و غارهای منطقه است و در آن تصاویری از رودخانه شاهرود، سرچشمه‌های خارود، نینه رود و غارهای منطقه ضبط شده است.
وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب گردشگری طبیعی در منطقه الموت ابراز کرد: با تهیه برنامه‌هایی از این دست زمینه معرفی هرچه بیشتر جاذبه‌های طبیعی و جذب گردشگران و رونق اقتصادی منطقه فراهم می‌شود.


سرپرست بخشداری الموت غربی بیان کرد: رودخانه شاهرود به عنوان پرآبترین رودخانه استان قزوین و سرچشمه‌های نینه رود و خارود به عنوان پرآب ترین چشمه‌های آب استان از جذابیت‌های گردشگری بالایی برخودار هستند.
وی در پایان عنوان کرد: مسیر هیر – ویار – سپارده به عنوان یکی از مسیرهای مناسب طبیعت گردی است، این مسیر محور مواصلاتی منطقه الموت در استان قزوین به غرب مازندران و شرق استان گیلان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان