۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تجلیل از ۲۱ بانوی فعال قرآنی/تقدیر از خانواده‌های شهدای منا
کد خبر: ۱۸۳۹۷۹ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۶ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

تجلیل از ۲۱ بانوی فعال قرآنی/تقدیر از خانواده‌های شهدای منا

۲۱ بانوی فعال قرآنی از ایران و ۸ کشور جهان و ۵ خانواده شهید قرآنی منا با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و معاون رئیس جمهور در امور زنان تجلیل شدند.

تجلیل از ۲۱ بانوی فعال قرآنی/تقدیر از خانواده‌های شهدای منا

21 بانوی فعال قرآنی از ایران و 8 کشور جهان و 5 خانواده شهید قرآنی منا با حضور نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و معاون رئیس جمهور در امور زنان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه صبح قزوین ( صبح قزوین )، در هفتمین همایش بین‌المللی تجلیل از بانوان فعال قرآنی 13 بانوی فعال قرآنی کشورمان و 8 بانوی فعال قرآنی از دیگر کشورها تجلیل شدند.

اسامی این بانوان به شرح زیر است:

در بخش داخلی:

فریبا علاسوند از قم، زینت السادات امامی از اصفهان، انسیه خزعلی از تهران، الهه هادیان رسنانی از تهران، فریبا مقصودی از تهران، بتول اسحاقیان درچه از اصفهان، ایمان صحاف از تهران، مریم خطیب از خراسان رضوی، خدیجه سلگی از گیلان، فاطمه شیرازی از تهران، سوسن شجاعی از ایلام، فاطمه علیان از تهران و فاطمه رحمانی از تهران.

در بخش خارجی:

زیتونه سبحان از کشور اندونزی، سمیره ادمی لوتولی از کشور بوسنی، سوسن حسن عبدالله از کشور یمن،

آلاء ریاض محمد از کشور نروژ، ایمان علی حاجی از کشور بحرین، اسلام بلده از کشور گینه و دیانا تحفه از کشور لبنان، کوثر هادی محمد از عراق.

تجلیل از 5 خانواده شهید قرآنی منا

همچنین در این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در مقاطع مختلف از خانواده شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مهاجر الی‌الله که در حادثه منا به شهادت رسیدند تجلیل شد.

همزمان با چهارمین روز از سی و سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم که به نام «بانوان قرآنی طلایه‌داران انس با قرآن» نامگذاری شده‌ است، از مادران و همسران شهیدان حسن دانش، محسن حاجی حسنی‌کارگر، امین باوی، محمدسعید سعیدی‌زاده و فواد مشعلی از شهدای مهاجر الی‌الله تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان