۲۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۹ چهارشنبه

صبح قزوین یادواره شهدای یگان‌های زرهی ارتش و سپاه در استان فارس برگزار شد
کد خبر: ۱۸۲۷۵۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

یادواره شهدای یگان‌های زرهی ارتش و سپاه در استان فارس برگزار شد

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: امروز چهره کثیف صهیونیسم در قالب گروه‌های تکفیری خودش را نشان داده است.

یادواره شهدای یگان‌های زرهی ارتش و سپاه در استان فارس برگزار شد

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) گفت: امروز چهره کثیف صهیونیسم در قالب گروه‌های تکفیری خودش را نشان داده است.

به گزارش گروه دریافت خبر صبح قزوین ( صبح قزوین ) منطقه فارس، سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور در یادواره شهدای یگان‌های زرهی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان فارس، یادآور شد: یادوراه 450 شهید یگان‌های زرهی در ادامه سلسله یادواره های شهیدان در استان فارس که از سال 1389 آغاز شد، برگزار شده، تفاوتی نمی‌کند شهید از سپاه، ارتش یا بسیج باشد، " شهید " سرباز امام عصر (عج) است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) با گرامیداشت یاد شهیدان خادم صادق و حسین نژادی گفت: اولین شهدای زرهی سپاه فارس شهیدان سید رکن‌الدین موسوی و اصغر زمانی از گروهان 45 نفرۀ بلال حبشی بودند، این گروهان در سال 1359 بیست روز پس از آغاز جنگ تحمیلی تشکیل شد، این خط مبارک نقش آفرینی در دفاع از نقلاب اسلامی هنوز تداوم دارد و هم اکنون نیز رزمندگان در خط مقدم دفاع از انقلاب اسلامی حضور دارند.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به سفر رهبر انقلاب (مدظله العالی) به استان فارس در سال 1387، گفت: کلام نورانی ایشان در منقبت یگان‌های زرهی بخصوص تیپ 37 زرهی ارتش، برای همیشه ماندگار است.

وی با بیان اینکه تنها در دوران دفاع مقدس شهید نداده‌ایم بلکه امروز در برخی عرصه‌ها این خط نورانی و مبارک حتی پُر رنگ‌تر از دوران دفاع مقدس ادامه دارد، گفت: تمام این‌ها برای پاسداشت اسلام عزیز است، بچه‌های ما شهید نشدند مگر بخاطر اسلام، قرآن، پیامبر ، مکتب و اهل بیت (علیهم السلام) تا به دنیا این پیام را داده باشیم ما مردمی هستیم مسلمان که می‌توانیم مستقل باشیم، می‌خواهیم نوکر نباشیم و روی پای خودمان بایسیتم.

غیب‌پرور ادامه داد: دشمن هم دشمنی‌هایش را ادامه می‌دهد، هر روز یک چهره و راهبرد را در صحنه‌های عمیلیاتی و تاکتیکی بروز می‌دهد، امروز چهره کثیف صهیونیسم در قیافه گروه‌های تکفیری خودش را نشان داده است.

وی افزود: درود خدا بر مردم فهیمی که دوباره وقت‌شناسی کردند و در دفاع از اسلام عزیز تمام ملت ایران، داوطلب هستند، نه ایران، بلکه یکی از برکات این جریان مدافعین حرم اهل بیت (علیهم السلام) که می‌توان بعنوان یک دستاورد بزرگ آن را مطرح کرد، وحدت ملل اسلامی است که شکل گرفته است.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) ادامه داد: امروز ایرانی بعنوان مستشار در کنار نیروهای پاکستانی، عراقی، سوری، لبنانی و افغانی حضور دارد، چقدر باید هزینه می‌شد تا این اتفاق مبارک یعنی هم‌گرایی و انسجام بین ملل اسلامی رقم می‌خورد؟ این اتفاق امروز به وقوع پیوسته است.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها کور خوانده‌اند، آمدند که بین امت اسلام تفرقه بیاندازند و بگویند ببینید مسلمانان به جان هم افتاده‌اند اما کور خوانده‌اند، اتفاقا این عمل آمریکایی‌ها باعث بوجود آمدن انسجام، هم‌گرایی، ائتلاف و وحدت بین ملل اسلامی شد، اینکه گفته شد سخنرانی نیست بلکه قابل لمس است، خون شهیدان ما در پهنه جغرافیایی امت اسلام با هم عجین شده، این دستاورد کمی نیست.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین (ع) گفت: این شهیدان و تمام دفاع مقدس به فضل خدای بزرگ فجر صادقی است برای آمدن خورشیدی که امام خمینی (ره) فرمودند، ما در انتظار رویت خورشیدیم.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان