۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بدون هیچ ترسی اراذل و اوباش شهر را معرفی کنید
کد خبر: ۱۸۲۳۰۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۲۳ ساعت: ۱۴:۲۰ ↗ لینک کوتاه

دادستان استان قزوین خطاب به شهروندان:

بدون هیچ ترسی اراذل و اوباش شهر را معرفی کنید

دادستان گفت: از شهروندان تقاضا داریم بدون کوچکترین واهمه ایی ارازل و اوباش را معرفی نمایند و در انتظار قاطعیت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در برخورد با اینگونه افراد باشند.

بدون هیچ ترسی اراذل و اوباش شهر را معرفی کنید
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، حجت الاسلام صادقی نیارکی دادستان استان قزوین اظهار کرد: دادسرای عمومی و انقلاب قزوین در سال جدید همچون سال‌های گذشته با سرلوحه قرار دادن اقدامات بازدارندگی خود با قاطعیت مبادرت به رسیدگی به پرونده‌های قضایی می‌کند.
دادستان قزوین به صدور حکم اعدام متجاوزان به عنف در باراجین را نشان از حساسیت ویژه دستگاه قضایی در جهت ایجاد امنیت برای شهروندان دانست و عنوان کرد: بکارگیری هر نوع سلاح سرد در قانون همچون سلاح گرم جرم است.
وی ادامه داد: اگر کسی با سلاح سرد موجبات رعب و وحشت در میان مردم را فراهم کند به عنوان محارب یا مفسد فی الارض، قطعا مجازات اعدام را به دنبال خواهد داشت.
صادقی نیارکی گفت: در رسیدگی به پرونده‌های دارای حساسیت عمومی از جمله متجاوزین به عنف و اراذل و اوباش دیگر شاهد اطاله رسیدگی نخواهیم بود بلکه در کمترین زمان ممکن مرتکبین اینگونه جرائم را به سزای اعمالشان می‌رسانیم.
وی گفت: فقط از شهروندان تقاضا داریم بدون کوچکترین واهمه ایی اراذل و اوباش را معرفی نمایند و در انتظار قاطعیت دستگاه قضائی و نیروی انتظامی در برخورد با اینگونه افراد باشند.
این مقام قضایی خاطرنشان کرد: همانگونه که در بیانات و رهنمودهای رییس قوه قضاییه به کرات عنوان گردیده، متجاوزین و متمردین و قانون شکنان باید بدانند در صورت ارتکاب جرم با اقتدار دستگاه قضایی مواجه و استفاده از سلاح های سرد که به اخافه مردم منجر شود بدون مصالحه و مسامحه به عنوان محارب یا مفسد فی الارض بطور یقین حکمشان اعدام است.
وی تصریح کرد: اراذل و اوباشی که با بکارگیری سلاح سرد مرتکب جرم و جنایت و یا ترساندن مردم شوند اینگونه تصور نکنند که فقط به واسطه چاقوکشی مجازات می‌شوند بلکه این تصور غلط است و آنچه که مهم است نفس به کار بردن چاقوست و با تدبیری که اتخاذ کرده ایم کاری خواهیم کرد این معضل ریشه کن شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان