۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هم‌افزایی، اتحاد و همدلی لازمه‌ کار تشکل‌های بانوان است
کد خبر: ۱۶۹۴۶۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۲/۱ ساعت: ۱۰:۲۲ ↗ لینک کوتاه

نماینده ولی فقیه در استان:

هم‌افزایی، اتحاد و همدلی لازمه‌ کار تشکل‌های بانوان است

نماینده ولی فقیه در استان هم‌افزایی، اتحاد و همدلی را لازمه‌ کار تشکل‌های بانوان دانست و اظهار کرد: هم‌افزایی، اتحاد و همدلی موجب اثرگذاری بیشتر تشکل‌های بانوان می‌شود.

هم‌افزایی، اتحاد و همدلی لازمه‌ کار تشکل‌های بانوان است
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز(چهارشنبه) در دیدار جمعی از تشکل‌های بانوان استان قزوین اظهار کرد: رهبری در دیدار ائمه‌ جمعه سراسر کشور با اشاره به جایگاه والای نماز جمعه، آن را «قرارگاه ایمان، بصیرت و اخلاق» و مهم‌ترین وظیفه‌ ائمه‌ جمعه را «تبیین حقایق و هدایتگری فرهنگی و سیاسی» برشمردند و این نامگذاری به خاطر جنگ نرمی است که در آن قرار داریم.
وی با تأکید بر این‌که جنگ نرم به مراتب از جنگ نظامی خطرناک‌تر است، افزود: این تعبیر رهبری به خاطر این است که ما امروز در مقابله‌ای فرهنگی، معنوی، ایمانی، سیاسی و اعتقادی قرار داریم و دفاع در مقابل آن ضروری و لازم است و این دفاع به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از دفاع نظامی است.
امام‌جمعه قزوین بیان کرد: همان‌گونه که دشمن در دوران جنگ «آتشِ تهیه» بر سر ما می‌ریخت و ما هم در مقابل آن ایستادگی کردیم، امروز هم آن شرایط در جنگ فرهنگی و نرم وجود دارد و لازم است در مقابل آن با جدیت ایستادگی کرده و در مقابل اهداف شوم دشمن قیام کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین با تأکید بر این‌که نباید نسبت به امور بانوان بی‌تفاوت بود، ادامه داد: در جنگ نرم توجه به امور بانوان باید بیش از پیش صورت گیرد چرا که اثرگذاری بانوان در خانواده‌ها و جامعه بسیار گسترده و جایگاه آن‌ها بسیار والاست.
وی هم‌افزایی، اتحاد و همدلی را لازمه‌ کار تشکل‌های بانوان دانست و اظهار کرد: هم‌افزایی، اتحاد و همدلی موجب اثرگذاری بیشتر تشکل‌های بانوان می‌شود و کار جمعی نسبت به کار فردی از ارزش و اهمیت بیشتری برخوردار است.
امام‌جمعه قزوین اضافه کرد: باید در فضاهای مختلف صاحب فکر و اندیشه باشیم و با خلاقیت و تفکر کارها را به پیش ببریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان