۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام‌نور شاهرود برگزار شد
کد خبر: ۱۶۷۸۸۱ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۹ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام‌نور شاهرود برگزار شد

دومین یادواره شهدای دانشجویی شهرستان شاهرود امروز در محل مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد .

یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه پیام‌نور شاهرود برگزار شد

دومین یادواره شهدای دانشجویی شهرستان شاهرود امروز در محل مجموعه فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد .

به گزارش صبح قزوین ( صبح قزوین )، منطقه سمنان،شاهینی رئیس دانشگاه پیام نور شاهرود در این یادواره که به همت بسیج دانشجویی و مدیریت فرهنگی دانشگاه پیام نور شاهرود برگزار شد و تا سه روز آینده ادامه خواهد داشت ضمن تقدیر از خانواده‌های شهدای دانشجو گفت: جنگ تحمیلی با توان و قدرت نیروی مقاومت بسیج به سرانجام و پیروزی رسید و جوانان و رزمندگان اسلام بدون اتکا و نگاه به بیگانه در مقابل تمامی مستکبرین و دشمنان اسلام ایستادند لذا در برنامه اقتصاد مقاومتی باید از همین نیروها و تجربیات هشت ساله دفاع مقدس بصورت کاملا واقعی و عملی استفاده کرد.

وی افزود: عدم اعتماد و اطمینان به آمریکا و غرب،توکل به خداوند متعال،تکیه بر نیروهای کارآمد داخلی،بهره‌مندی از توان و ظرفیت‌های ارزشمند بسیج ،استفاده ازتجربیات‌ هشت سال دفاع مقدس، پیروی و اطاعت محض از مقام معظم رهبری و تداوم راه شهدا لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است.

شاهینی اظهار کرد: عدم خودباوری،فساد اداری و اقتصادی،بهانه‌جویی و اظهار یأس،ناتوانی و ناامیدی از لطف‌الهی‌،کم‌توجهی به نقش و همراهی مردم‌، وابستگی مزمن به نفت‌،بیکاری و اصرار بر اقتصاد تک محصولی از عمده‌ترین نقاط ضعف ما در اجرای اقتصاد مقاومتی است .

در این یادواره علاوه بر تجلیل از شماری از خانواده شهدای دانشجو، عباسی از راویان دفاع مقدس نیز به ذکر خاطراتی از جنگ تحمیلی پرداخت.

نتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان