۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین رسانه‌ها عمل به اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند
کد خبر: ۱۶۵۶۶۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۲۶ ساعت: ۱۰:۱۵ ↗ لینک کوتاه

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین؛

رسانه‌ها عمل به اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به شعار راهبردی سال و وظیفه رسانه‌ها در این حوزه رسانه‌ها باید عمل به اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند.

رسانه‌ها عمل به اقتصاد مقاومتی را از مسئولان مطالبه کنند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ،محمد سرباز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه مزیت‌های اقتصادی فراوانی در بخش‌های مختلف صنعتی و کشاورزی وجود دارد و وجود  بیش از سه هزار واحد کوچک و بزرگ صنعتی نشان‌دهنده مزیت بزرگ اقتصادی در حوزه صنعت است و نیز دشت قزوین با توجه به اینکه بهترین خاک را برای کشاورزی دارد می‌تواند در بخش کشاورزی تأثیر به‌سزایی داشته باشد.

وی افزود: در همین راستا سازمان بسیج رسانه استان قزوین به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی اقدام به تحقیقات در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و تولیدی با هدف شناسایی موانع و آسیب‌ها کرده که شناسایی نقاط قوت و ضعف و اطلاع‌رسانی به مسئولان و مردم سبب ارتقاء اقتصاد و رشد ظرفیت‌های استان می‌شود.

سرباز تصریح کرد: یکی از مشکلات اقتصادی کشور در سال‌های گذشته عدم توجه مسئولان و مردم به تولید داخلی در بخش کشاورزی و صنعت بوده که در این راستا تلاش می‌شود با تدبیر و مدیریت صحیح مسئولان دستگاه‌های اجرایی در تولید، توزیع و مصرف در حوزه‌های صنعت، خدمات و کشاورزی سبب توسعه اقتصادی، کاهش تورم و ایجاد اشتغال شود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان قزوین خاطرنشان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و نامگذاری سال مبنی بر اقتصادمقاومتی،اقدام‌وعمل، سهم و وظیفه مردم جامعه در این زمینه استفاده و مصرف از تولیدات داخلی است که استفاده از تولیدات داخلی و کالای ایرانی ضمن حمایت از تولیدکنندگان داخلی سبب کاهش نرخ بیکاری و تقویت تولیدات داخلی می‌شود.

وی افزود: یکی از اقدامات سازمان بسیج رسانه در راستای حمایت از تولیدات داخلی، تبلیغ کالاهای ایرانی به مردم جامعه است که سبب افزایش استفاده از کالاهای ایرانی و تولید با کیفیت کالاها می‌شود.

سرباز تصریح کرد: جلوگیری از صدور مجوز برای واردات محصولات کشاورزی و کالاهای خارجی سبب حمایت از تولیدکنندگان داخلی، ترغیب مردم جامعه به خرید کالای ایرانی و فروش محصولات داخلی می‌شود.

انتهای پیام/1404

منبع: تسنیم

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان