۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین اسکان بیش از ۲۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان چهار محال و بختیاری
کد خبر: ۱۵۸۶۸۷ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۵/۱/۱۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

اسکان بیش از ۲۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان چهار محال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهار محال وبختیاری از اسکان ۲۷ هزارو ۸۰۰ نفر مسافر نوروزی در قالب ۵۵۶۰ خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

اسکان بیش از ۲۷ هزار مسافر نوروزی در ستادهای اسکان فرهنگیان چهار محال و بختیاری

مدیرکل آموزش و پرورش چهار محال وبختیاری از اسکان 27 هزارو 800 نفر مسافر نوروزی در قالب 5560 خانوار در ستادهای اسکان فرهنگیان استان خبر داد.

«بهروز امیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین ( صبح قزوین ) – منطقه چهارمحال و بختیاری - با قدردانی از عوامل اجرایی در ستادهای اسکان و مراکز اقامتی اظهار کرد: تا اواخر روز پنج‌شنبه 12 فروردین، در ستادهای اسکان فرهنگیان استان 55 هزار و600 نفر روز اقامت در قالب 37 هزارو 340 نفر روز فرهنگی و 18 هزار و 260 نفر روز غیر فرهنگی اقامت یافته‌اند.

وی با اشاره به این که تا کنون پنج هزار و 560 خانوار در ستادهای اسکان استان پذیرش شده‌اند، افزود: از این تعداد سه هزار و 734 خانوار فرهنگی و 1826 خانوار غیر فرهنگی بودند.

امیدی با اشاره به این‌که از ابتدای تعطیلات نوروزی تا اواخر روز پنج شنبه 12 فروردین 27 هزارو 800 نفر مسافر نوروزی در ستادهای اسکان اقامت یافتند، خاطر نشان کرد: از این تعداد 18 هزار و 670 نفر فرهنگی و 9130 نفر غیر فرهنگی هستند.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان