۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تجلیل از ۲۰۰ مدال‌آور و ورزشکار شهر محمدیه
کد خبر: ۱۵۱۹۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۲۵ ساعت: ۱۳:۲۶ ↗ لینک کوتاه

با حضور مدیرکل وزرش و جوانان استان برگزار شد؛

تجلیل از ۲۰۰ مدال‌آور و ورزشکار شهر محمدیه

با حضور مدیرکل وزرش و جوانان استان از ۲۰۰ ورزشکار و مدال آور شهر محمدیه تجلیل شد.

تجلیل از ۲۰۰ مدال‌آور و ورزشکار شهر محمدیه
به گزارش خبرنگار ورزشی   صبح قزوین ، یازدهمین مراسم تجلیل از قهرمانان، ورزشکاران، پیشکسوتان و روسای هیات‌های ورزشی تربیت بدنی شهر محمدیه شب گذشته(دوشنبه) در سالن ورزشی مجوعه ورزشی علی ابن ابی طالب این شهر برگزار شد.
مشهدی آقایی، مدیرکل سازمان ورزش و جوانان استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه قهرمانان واقعی کشور شهدای بزرگوار هستند، اظهار کرد: هدف ما اِحیای جایگاه اصلی ورزش در استان و شهرستان‌ها با حمایت نمایندگان مجلس است.


وی در ادامه افزود: در این 2 سال شاهد بودیم که با همت مسئولین ورزشی شهر محمدیه فعالیت‌های خوبی در این شهر اجرا شده و شهر محمدیه در زمینه خلق قهرمانان ورزشی پیشتاز بوده است.
این مسئول اذعان کرد: شش مورد از موضوعات قهرمانی کشور در استان برای اولین بار اتفاق افتاد که جامعه ورزشی محمدیه در این زمینه حضور موثری داشته است.

استخر سرپوشیده دولتی در محمدیه از نیازهای اساسی مردم است


در ادامه میکائیل سلمانی، رئیس شورای ورزش شهر محمدیه با بیان اینکه ۴۶۳۳ نفر ورزشکار محمدیه در سامانه فدراسیون پزشکی و ورزشی جمهوری اسلامی ثبت بیمه‌ای شده‌اند، گفت: پیگیری احداث ساختمان اداری مجموعه ورزشی علی ابن ابی طالب(ع) به مبلغ یک میلیارد و پانصدمیلیون ریال به همت شهرداری و شورای شهر محمدیه هستیم.
وی از زیرسازی آسفالت محوطه مجموعه ورزشی علی ابن ابی طالب(ع) خبر داد و افزود: رفع نواقص سالن‌ها تعویض تشک‌های تاتامی و کلاس‌های رزمی از دیگر برنامه‌های أتی است که با مساعدت اداره ورزش و جوانان شهرستان البرز بزودی انجام خواهد شد.
رئیس شورای ورزش شهر محمدیه به دیگر اقدامات برنامه‌های ورزش محمدیه پرداخت و اضافه کرد: همایش کوهپیمایی خانواده در ماه‌های فروردین ٬اردیبهشت٬ خرداد هر جمعه با ایاب ذهاب رایگان برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین برگزاری کلاس‌های دانش افزایی برای کلیه مربیان سطح شهر٬ برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت روز جوان و نیمه شعبان و اهدای جایزه به برندگان این مسابقه٬ برگزاری جشنواره غذا و کیک بین مربیان و بانوان ورزشکار، برگزاری مسابقه آمادگی جسمانی ویژه بانوان٬ برگزاری مسابقات دهه فجر در رشته‌های تکواندو٬ شطرنج٬ بدمینتون، والییال و بسکتبال از اقدامت مهم در سال ۹۴ بود که توسط تربیت بدنی شهر محمدیه انجام شد.


سلمانی به فعالیت‌های ورزشی صورت گرفته در ناحیه شهری مهرگان اشاره کرد و گفت: راه اندازی ورزش مهرگان در رشته‌های والیبال، فوتبال، آمادگی جسمانی٬ تکواندو، ژیمناستیک، ایروبیک، کاراته، کونگ فو، رزمی و بسکتبال از فعالیت‌های شورای ورزشی در این منطقه بود.
وی اعزام تیم کشتی شهر محمدیه را به نمایندگی از استان قزوین به مسابقات دهه مبارک فجر که در استان گیلان برگزار شد را از اهم برنامه‌های ورزشی این شهر در سال جاری برشمرد.
سلمانی در پایان تصریح کرد: استخر سرپوشیده دولتی در محمدیه از نیازهای اساسی مردم این شهر است که توجه ویژه مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان به این موضوع را می‌طلببد شهروندان از این نعمت هم بهرمند شوند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان