۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین خانواده‌های شهدای مدافع حرم به نام شهدای خود، «سرو» می کارند
کد خبر: ۱۴۷۶۷۶ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

خانواده‌های شهدای مدافع حرم به نام شهدای خود، «سرو» می کارند

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری مراسم هفته درختکاری با عنوان «سرو حرم» و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در منطقه ۱۸ تهران خبر داد.

خانواده‌های شهدای مدافع حرم به نام شهدای خود، «سرو» می کارند

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری مراسم هفته درختکاری با عنوان «سرو حرم» و با حضور خانواده شهدای مدافع حرم در منطقه 18 تهران خبر داد.

به گزارش سرویس شهری صبح قزوین ، مرتضی طلایی با بیان اینکه در این مراسم خانواده هر یک از شهدای مدافع حرم به یاد و به نام شهید خود یک نهال غرس می کنند، اظهار کرد: این مراسم ساعت 10 صبح روز شنبه 22 اسفند ماه در بوستان قائم واقع در منطقه 18 برگزار خواهد شد.

به گفته رییس ستاد شورایاری های شهر تهران، در این مراسم که به همت ستاد هماهنگی شورایاری‌ها و مشارکت اداره کل ایثارگران شهرداری ، سازمان پارکها و شهرداری منطقه 18برگزار می شود، علاوه بر مدیران شهری و شورایاران محلات، خانواده های شهدای مدافع حرم تهران نیز حضور خواهند یافت.

طلایی با اشاره به وجه تسمیه «سرو حرم» برای این مراسم، توضیح داد: با عنایت به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت درخت سرو و با توجه به جایگاه رفیع سرو قامتانی که جان خود را برای دفاع از حرم فدا کرده اند، نهال سرو که در فرهنگ ما نماد ایستادگی و پایمردی است به دست خانواده های شهدای مدافع حرم کاشته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان