۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تشییع پیکر‌های مطهر چهار شهید دفاع مقدس هم‌زمان با ایام فاطمیه
کد خبر: ۱۴۶۹۳۲ نویسنده: سرهنگ مهدی طاهرخانی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۶ ساعت: ۱۱:۴ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خبر داد:

تشییع پیکر‌های مطهر چهار شهید دفاع مقدس هم‌زمان با ایام فاطمیه

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان قزوین، از تشییع و تدفین پیکر مطهر چهار شهید دفاع مقدس هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت زهرا (س) خبر داد.

تشییع پیکر‌های مطهر چهار شهید دفاع مقدس هم‌زمان با ایام فاطمیه

 سرهنگ مهدی طاهرخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین ، اظهار کرد: پیکرهای مطهر چهار شهید دفاع مقدس هم‌زمان با ایام سوگواری حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س) در شهر قزوین تشییع و تدفین می‌شود.

وی بیان کرد: از مجموع چهار شهید متعلق به استان قزوین، دو شهید گمنام و دو شهید دارای هویت هستند.

طاهرخانی در ادامه تصریح کرد: پیکر دو شهید با هویت استان قزوین پس از طی مراحل مقدماتی و اطلاع به خانواده‌های آن‎‌ها، اسامی و اخبار این شهدا متعاقباً اعلام می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار با بیان مشخصات شهدای گمنام، افزود: دو شهید گمنام با مشخصات ۲۰ ساله از منطقه فکه و متعلق به عملیات والفجر۱ و شهید ۱۸ ساله از منطقه جزیره مجنون و عملیات خیبر است که در ستاد سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین تدفین خواهند شد.

وی همچنین با اعلام زمان استقبال در روز شنبه 22 اسفندماه، بیان کرد: مراسم تشییع این شهیدان در روز یکشنبه 23 اسفند ماه سال جاری مصادف با روز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: این شهدای گرانقدر در جریان عملیات تفحص کمیته جستجوی مفقودین در ماه‌های اخیر کشف شده‌اند که به‌طور هم‌زمان به همراه ۱۱۱ شهید دوران دفاع مقدس در ۱۷ استان کشور از جمله قزوین تشییع و خاک‌سپاری خواهند شد.

انتهای پیام/1404

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان