۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تجمیع مکان‌های دفن زباله در روستاها در دستور کار قرار می‌گیرد
کد خبر: ۱۴۵۲۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۲/۱۳ ساعت: ۱۰:۳۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست بخشداری الموت غربی:

تجمیع مکان‌های دفن زباله در روستاها در دستور کار قرار می‌گیرد

سرپرست بخشداری رودبارالموت غربی گفت: در جلسه شورای بهداشت در بخش الموت غربی مطرح شد که تجمیع مکان‌های دفن زباله در روستاها و نمونه برداری دقیق آب شرب و ارائه گزارش به بخشداری در دستور کار جدی قرار بگیرد.

تجمیع مکان‌های دفن زباله در روستاها در دستور کار قرار می‌گیرد
به گزارش خبرنگار اجتماعی   صبح قزوین ، اکبر رحمتی، سرپرست بخشداری رودبارالموت غربی در جلسه شورای بهداشت این بخش که صبح امروز(پنج شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: برای ارتقاء شاخص‌های بهداشتی باید ضمن استفاده از توان تمامی دستگاه‌های مسئول، زمینه آگاهسازی مردم و ارائه آموزش‌های لازم به آنان فراهم شود.
وی در ادامه با اشاره به انتخابات اخیر به عنوان موفقیت چشمگیر جمهوری اسلامی در سال جاری گفت: تمامی موفقیت‌های کشور با حضور و مشارکت آحاد مردم به دست آمده است و در انتخابات اخیر که شاهد برگزاری آن بودیم زمینه ارتقاء جایگاه کشور در عرصه بین المللی فراهم شد.
وی دستاوردهای علمی و پژوهشی کشورمان به ویژه در بخش پزشکی را در طول دوران تحریم نشان دهنده اراده مستحکم ملت برای رسیده به قله‌های پیشرفت دانست و ابراز کرد: ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه که حتی در زمینه دارویی به کشور ما تحمیل می‌کردند، با ایستادگی توانست در برابر زورگویی‌های دشمنان مقاومت کند.
رحمتی اذعان کرد: حضور باشکوه مردم در انتخابات اخیر عزم دولتمردان را در ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم و تکریم آنان راسخ تر خواهد کرد.
سرپرست بخشداری الموت غربی همچنین خدمت رسانی به مردم به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته را موجب افتخار دانست و گفت: امیدواریم با ایجاد فضای همدلی و عزم و تلاش تمامی دستگاه‌های مسئول در بخش‌های مختلف زمینه خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم فراهم شود.
تجمیع مکان‌های دفن زباله در روستاها، نمونه برداری دقیق آب شرب و ارائه گزارش به بخشداری، توجه به بهداشت محیط مدارس، پیگیری موضوع اتلاف سگ‌های ولگرد، افزایش تعامل اعضای شورای بهداشت با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها و شهرها از جمله مصوبات جلسه امروز شورای بهداشت در بخش الموت غربی بود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان