۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین درباره کرسنت هر وقت که صلاح بدانم صحبت می کنم/ درباره قراردادهای نفتی حاضریم با منتقدان مذاکره کنیم/ هر کس انتقادی دارد مستدل و مکتوب اعلام کند
کد خبر: ۱۳۸۹۳۹ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ ساعت: ۱۴:۵۶ ↗ لینک کوتاه

بیژن زنگنه:

درباره کرسنت هر وقت که صلاح بدانم صحبت می کنم/ درباره قراردادهای نفتی حاضریم با منتقدان مذاکره کنیم/ هر کس انتقادی دارد مستدل و مکتوب اعلام کند

وزیر نفت گفت: هر کسی که انتقاد در رابطه با قرار دادهای نفتی دارد باید به صورت مستدل و مکتوب اعلام کند تا ما هم بتوانیم آن را مورد بررسی قرار دهیم.وزارت نفت برای هر کدام از انتقاد ها توضیخات خود را دارد و اگر نیاز به اصلاح هم باشد آن را اعمال خواهیم کرد.

درباره کرسنت هر وقت که صلاح بدانم صحبت می کنم/ درباره قراردادهای نفتی حاضریم با منتقدان مذاکره کنیم/ هر کس انتقادی دارد مستدل و مکتوب اعلام کند
به گزارش سرویس اقتصادی  صبح قزوین ، بیژن زنگنه وزیر نفت در رابطه با انتقادات کرسنتگفت: درباره این موضوع نظری ندارم و هر وقت که صلاح دانستم در رابطه با این موضوع صحبت خواهم کرد و توضیحات لازم را خواهم داد.

وی همچنین دبراه انتقادات شدید به قرار داد های نفتی گفت: ما اعلام کردیم که هرکس درباره قرار داد ها انتقادی دارد ما قبول می کنیم و حاضریم مذاکره هم بکنیم.

وزیر نفت گفت: هر کسی که انتقاد در رابطه با قرار دادهای نفتی دارد باید به صورت مستدل و مکتوب اعلام کند تا ما هم بتوانیم آن را مورد بررسی قرار دهیم. وزارت نفت برای هر کدام از انتقاد ها توضیخات خود را دارد و اگر نیاز به اصلاح هم باشد آن را اعمال خواهیم کرد.

بیژن زنگنه در پایان اظهار کرد: بنده اصراری به نظر خود ندارم،مهم این است که برای دلسوزان نظام رفع نگرانی شود و من با این موضوع مشکلی ندارم.

وی در ادامه در خصوص پیش بینی خود از قیمت نفت در پسا برجام اظهار داشت: نمی توانم قیمت نفت را حدس بزنم.

وزیر نفت در پایان با بیان اینکه باز مخالفت ها و شیطنت های دیگری در منطقه و جهان علیه ما وجود دارد اظهار کرد: امیدواریم کشور وارد یک مرحله توسعه جدی شود تا زندگی مردم و جوانان بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/7008

منبع: دانا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان