۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین تحویل بودجه اوایل سال ۹۵ مشکلی برای دولت ایجاد نمی‌کند
کد خبر: ۱۳۸۵۸۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۲۴ ساعت: ۱۴:۲۹ ↗ لینک کوتاه

نوبخت:

تحویل بودجه اوایل سال ۹۵ مشکلی برای دولت ایجاد نمی‌کند

سخنگوی دولت گفت: تحویل بودجه اوایل سال ۹۵ مشکلی برای دولت ایجاد نمی‌کند.

تحویل بودجه اوایل سال ۹۵ مشکلی برای دولت ایجاد نمی‌کند
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در حاشیه مراسم گشایش موزه کتاب و میراث مستند ایران با حضور در جمع خبرنگاران، در پاسخ بر اینکه آخرین اقداماتتان برای ارائه بودجه چند دوازدهم به کجا رسید، اظهار داشت: با توجه به جلساتی که برگزار شد، امیدواریم مجلس شورای اسلامی بعد از برگزاری انتخابات هفتم اسفند بتواند نسبت به تکمیل آن تا پایان سال اقدام کند.

وی ادامه داد: اگر یک الی دو هفته بعد از سال هم در اوایل سال 95 تا هفته سوم بودجه را به ما ارائه دهند، می‌توانیم با تمهیدات ویژه این بودجه را ادامه دهیم، در این راستا هیچ مشکلی برای اجرای بودجه و افزایش حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان وجود ندارد.

نوبخت همچنین درباره اهمیت کتاب و نشر فرهنگی تصریح کرد: با توجه به مهم بودن اشاعه فرهنگ در کشور و همچنین نقش کتاب در توسعه کشورمان، دولت همواره این مهم را مدنظر قرار دهد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته بودید خبرهای خوبی از شورای نگهبان خواهیم شنید، اظهار داشت: ما نیز همچنان منتظر خبرهای خوب هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درباره حمایت از صنعت گردشگری و اختصاص بودجه در سال جاری به این صنعت خاطرنشان کرد: شاید بیشترین افزایش درصد بودجه نسبت به سال 94 مربوط به میراث فرهنگی و گردشگری با بیش از 47 درصد باشد.

نوبخت درباره اینکه در دوران پساتحریم با توسعه روابط فرهنگی باکشورهای دیگر در اولویت قرار می‌گیرد یا خیر، اظهار داشت: زمانی که از یک روابط خوب و سازنده در جهان صحبت شود، موضوع فرهنگی و روابط فرهنگی در صدر آن قرار می‌گیرد. براین اساس، اولویت ما با کشورهایی است که از نظر فرهنگی با آنها دارای پیشینه مشترک هستیم.

انتهای پیام/7008

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان