۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین تفکر هاشمی‌ ضد اسلام و آرمان‌‎های امام راحل(ره) است/ آقازاده ها مثل همه در اطاعت از قانون، یکسان هستند
کد خبر: ۱۳۶۷۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم تهران در مجلس:

تفکر هاشمی‌ ضد اسلام و آرمان‌‎های امام راحل(ره) است/ آقازاده ها مثل همه در اطاعت از قانون، یکسان هستند

نماینده مردم تهران در مجلس تفکر هاشمی‌رفسنجانی در خصوص شورای نگهبان را تفکری غلط دانست و افزود: این نوع تفکر، ضد اسلام و آرمان‌‎های امام راحل(ره) است چرا که همه در اطاعات از قانون، یکسان هستند.

تفکر هاشمی‌ ضد اسلام و آرمان‌‎های امام راحل(ره) است/ آقازاده ها مثل همه در اطاعت از قانون، یکسان هستند
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین؛ شب یکشنبه همایش “انقلاب اسلامی،انتخابی ماندگار” با حضور حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله حسینیان نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی در مسجد راه‌چمن قزوین برگزار شد.

این مسئول، رهبری امام خمینی(ره) را عاملی مهم در پیروزی انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: رهبری به عنوان کاتالیزور پیروزی و موفقیت یک کشور است.

وی با اشاره به روحیه شجاع و قاطع امام (ره)، افزود: امام راحل با استقامت و پایداری ستودنی در برابر مخالفت تمام دنیا و حکومت شاهنشاهی ایستادگی کرد.

حسینیان خاطرنشان کرد: رژیم پهلوی با حمایتی که از سوی غرب می‌شد با ایجاد رعب وحشت در دل ملت، خفقان را در جامعه حاکم کرده بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: بیداری مردم ایران و تقویت روحیه استقلال طلبی آنها در برابر ظلم و استبداد عامل دیگر به ثمر نشستن میوه انقلاب بود.

این مسئول یادآور شد: امام خمینی(ره) به درجه ای از جهان بینی اسلامی رسیده بود که تمام موفقیت‌ها و پیروزی‌ها را به اذن و خواست خداوند می‌دانست؛ تمام رفتار و تفکر ایشان از خودپرستی و منیت به دور بود.

حسینیان با اشاره به عمق اثرگذاری کلام امام راحل(ره) تصریح کرد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران در تبعیت از قانون هیچ گونه تبعیضی برای خود و خانواده‌شان قائل نبودند و اجرای آن را برای همه الزامی می‌دانستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، بیداری اسلامی کنونی منطقه و جهان را از نتایج اندیشه‌های امام راحل دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران با عنایت خداوند، رهبری هوشمندانه امام خمینی(ره)، گذشت و ایثار مردم به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه متاسفانه مشکل دولت‌مردان امروز تکیه بر خودپرستی و منیت است، خاطرنشان کرد: تاکنون ادعای رئیس جمهور مبنی بر بهبود وضع اقتصادی کشور در ۱۰۰روز تحقق نیافته است.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به تخریب دولت گذشته توسط دولت تدبیر و امید، ابراز کرد: پس از برجام نه تنها وضع اقتصادی تغییری نکرد، بلکه با افت شدید قیمت نفت مواجه شدیم.

این مسئول با بیان اینکه ایران، در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همانند گوهری در دنیا می درخشد، اضافه کرد: متاسفانه امروز شاهد عملکرد ضعیف دستگاه دیپلماسی و وزیر امور خارجه کشور در مواجه با قدرتهای غربی هستیم.

وی تفکر آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در خصوص شورای نگهبان را تفکری غلط دانست و افزود: این نوع تفکر، ضد اسلام و آرمان‌‎های امام راحل(ره) است چرا که همه در اطاعات از قانون، یکسان هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقازاده بودن سبب مصونیت و قانون‌گریزی افراد نمی‌شود گفت: هیچ کسی حق ندارد از جایگاه خود سوءاستفاده نماید، همه باید مطیع قانون کشور باشند.
حسینیان با اشاره به وظیفه مسئولین برای آماده کردن جامعه برای ظهور حضرت حجت(عج)، تاکید کرد: مسئولین باید تبعیت از قانون را از خود شروع و آن را در جامعه اشاعه دهند.

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان