۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین کسب رتبه برتر ناحیه یک، مناطق البرز و آبیک در ارزیابی عملکرد هفته کتاب
کد خبر: ۱۳۶۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۱۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین خبر داد؛

کسب رتبه برتر ناحیه یک، مناطق البرز و آبیک در ارزیابی عملکرد هفته کتاب

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: در ارزیابی عملکرد هفته کتاب، ناحیه یک با یک هزار و ۱۶۶ امتیار، منطقه البرز با یک هزار و ۶۷ امتیاز و منطقه آبیک با ۷۹۱ امتیاز، رتبه برتر استان را کسب نمودند.

کسب رتبه برتر ناحیه یک، مناطق البرز و آبیک در ارزیابی عملکرد هفته کتاب
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: فعالیت و عملکرد نواحی و مناطق 14 گانه آموزش و پرورش استان در هفته کتاب و کتابخوانی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: در ارزیابی عملکرد هفته کتاب، ناحیه یک با 1 هزار و 166 امتیار، منطقه البرز با 1 هزار و 67 امتیاز و منطقه آبیک با 791 امتیاز، رتبه برتر استان را کسب نمودند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان خاطرنشان کرد: بقیه مناطق به ترتیب ضیاء آباد با 689 امتیاز رتبه موفق، بویین زهرا با 510 امتیاز رتبه موفق، ناحیه دو قزوین با 454 امتیاز رتبه فعال، آوج با 407 امتیاز رتبه فعال، شال با 400 امتیاز رتبه فعال، خرمدشت با 382 امتیاز رتبه کوشا، اسفرورین با 359 امتیاز رتبه کوشا، الموت شرقی با 255 امتیاز رتبه تلاشگر، الموت غربی با 125 امتیاز رتبه تلاشگر و طارم سفلی با 100 امتیاز رتبه تلاشگر را کسب نموده اند.

گفتنی است هفته كتاب و کتابخوانی با برپایی 815 نمایشگاه کتاب در مدارس استان قزوين در سال تحصیلی 95-94 از تاریخ 23 آبان لغایت یکم آذر 94 در استان برگزار شد.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان