۱۸/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۸ شنبه

صبح قزوین بهره برداری از ۱۰ نمازخانه در قزوین در صورت تامین اعتبارات لازم
کد خبر: ۱۳۳۰۷۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۱/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین خبر داد:

بهره برداری از ۱۰ نمازخانه در قزوین در صورت تامین اعتبارات لازم

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین گفت: امیدواریم با برگزاری اجلاس سراسری نماز در قزوین و تامین اعتبارات لازم سال آینده شاهد بهره برداری از ۱۰ نمازخانه دیگر در سطح استان باشیم.

بهره برداری از ۱۰ نمازخانه در قزوین در صورت تامین اعتبارات لازم
عسگر علی جوانبخت، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین اظهار کرد: نماز برای نوجوانان و جوانان یک اهرم بازدارنده است از این رو اهتمام به اقامه نماز، فرد را در مواجهه با بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی مصون می‌دارد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان قزوین با اشاره به برگزاری اجلاس نماز خاطرنشان کرد: اداره کل نوسازی همگام با همه دستگاه‌های اجرایی استان در بحث نماز، نمازخانه و مساجد بسیج شده است.

وی افزود: در این راستا حدود 7 نمازخانه مجزا در اول مهر ماه سال جاری تحویل و 46 فضای آموزشی دارای نمازخانه مجهز به فرش محرابی، محراب و تزئینات آیات قرآنی آماده اقامه نماز برای دانش‌آموزان شد.

جوانبخت خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری اجلاس سراسری نماز در قزوین و تامین اعتبارات لازم و حمایت مسئولین سال آینده شاهد بهره برداری از 10 نمازخانه دیگر در سطح استان باشیم.

ارائه آموزه‌های دینی به کودکان با تقویت روحیه پرسشگری
مژده اروجی، مديركل كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان استان قزوین نیز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین اظهار کرد: فعالیت‌های کانون پرورش فکری به شکلی است که آموزه‌های دینی به صورت غیر مستقیم و با تقویت روحیه پرسشگری، اندیشه و تفکر در قالب قصه، نمایش، داستان، مسابقه و کارهای مختلف به کودکان آموزش داده می‌شود.

وی با اشاره به رمز ماندگاری آموزه‌های دینی در کودکان بیان کرد: در صورتی که آموزش‌ها به صورت مداوم و طولانی مدت بوده و منحصر به زمانی خاص نباشد به طور قطع ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/7003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان