۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین چرا نکونام ناگهان از سایپا رفت/ رضایت نامه‌ای که بی‌دردسر صادر شد
کد خبر: ۱۲۹۷۳۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

آیا به نارنجی‌ها پولی هم می‌رسد؟

چرا نکونام ناگهان از سایپا رفت/ رضایت نامه‌ای که بی‌دردسر صادر شد

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی از جمع نارنجی‌پوشان تهرانی جدا شد که رضایت‌نامه‌اش بدون هیچ مشکلی صادر شد. البته مشخص نیست از انتقال وی پولی هم به سایپا خواهد رسید یا نه!

چرا نکونام ناگهان از سایپا رفت/ رضایت نامه‌ای که بی‌دردسر صادر شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، جواد نکونام پس از چندین سال بازی در تیم اوساسونا اسپانیا و البته سالها حضور در تیم ملی فوتبال ایران که سالهای آخرش در قامت کاپیتان تیم ملی بود، ابتدای فصل پانزدهم لیگ برتر به تیم سایپا پیوست تا وزن تجربی خط میانی این تیم را بالا ببرد.

درحالی که او به عنوان بازیکن به جمع نارنجی پوشان اضافه شد اما در همان ابتدا زمزمه‌هایی مبنی بر اینکه او گزینه دم دست برای جانشینی احتمالی مجید جلالی بود مطرح شد. اتفاقی که در میانه‌های نیم فصل اول لیگ برتر نزدیک به واقعیت شد و اگر هیات مدیره مخالفت نمی کرد، بیت الله رضایی مدیرعامل سایپا حکم سرمربیگری جواد نکونام را صادر می کرد.

شاید همین اتفاق بود که مجید جلالی را کمی محتاط‌تر کرد و چندان هم بی‌میل نبود که جواد نکونام از سایپا برود. کما اینکه جدایی کاپیتان پیشین تیم ملی از سایپا تاکنون با واکنش تندی از سوی جلالی مواجه نشده است. اگر حالت طبیعی را در نظر بگیریم جلالی باید الان به از دست دادن بازیکن مرکزی و باتجربه تیمش اعتراض می کرد اما تاکنون چنین نکرده است.

اما اینکه چرا انتقال نکونام به تیم العربی قطر اینقدر ناگهانی و سریع انجام شد هنوز به درستی پاسخی برای آن پیدا نشده است اما گفته می شود او رابطه بسیار خوبی با بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه دارد و به همین خاطر خیلی زود رضایت نامه اش را گرفت و راهی قطر شد و در تست پزشکی العربی هم قبول شد.

در این مورد اما این پرسش مطرح می شود که با توجه به قرارداد نکونام که طبیعتا تا پایان فصل است، آیا پولی بابت انتقال وی به العربی به باشگاه تهرانی می رسد؟ آیا در قرارداد وی بندهایی گنجانده شده که این بازیکن می تواند هر وقت خواست برود؟ آیا برخی مسئولان برای جدایی غافلگیر کننده وی از سایپا همکاری هایی غیرمتعارف داشته اند؟

به هر حال انتقال غافلگیر کننده نکونام به العربی قطر هنوز ابهاماتی دارد که طبیعتا مسئولان باشگاه سایپا و در راس آن بیت الله رضایی باید در این مورد شفاف صحبت کنند و اطلاعات کامل را در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار دهند.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان