۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین بيمه نامه ويژه براي محصولات پسته صادر مي شود
کد خبر: ۱۲۴۴۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مديرعامل صندوق ضمانت صادرات ايران:

بيمه نامه ويژه براي محصولات پسته صادر مي شود

شه حامد: بيمه نامه ويژه براي محصول پسته و صدور بيمه نامه هاي موقت به عنوان دو محصول جديد صندوق به صادرکنندگان و توليدکنندگان عرضه مي شود.

بيمه نامه ويژه براي محصولات پسته صادر مي شود
به گزارش صبح قزوين، طاهر شه حامد مديرعامل صندوق ضمانت صادرات ايران در سفر به استان قزوين گفت: در سال جديد بيمه نامه ويژه براي محصول پسته و صدور بيمه نامه هاي موقت به عنوان دو محصول جديد صندوق به صادرکنندگان و توليدکنندگان عرضه مي شود.
طاهر شه حامد در قزوين ازصادرکنندگان درخواست کرد: با محصولات و خدمات صندوق بيشتر آشنا شوند و از اين تسهيلات براي کاهش نگراني و دغدغه هاي خود به خوبي استفاده کنند که اين کار به تقويت انگيزه توليدکنندگان و صادرکنندگان براي توسعه فعاليت هاي خود با کمترين ريسک کمک مي کند.
وي اظهار كرد: صندوق ضمانت در سه حوزه به بخش تجارت خدمت ارائه می کند که بخشی از آن در گروه ضمانت نامه های اعتباری، بانکی و تولیدی، گروه بیمه نامه های اعتباری اعم از گردشی، صادراتی و خاص صادراتی است که بخشی به صورت ال سی و بخشی اوپن، خرید اسناد صادراتی، بیمه نامه ای و اعتباری قابل خریداری است.
اين مسئول تصريح كرد: با استفاده از طرح هایی که تعریف شده بیمه نامه هایی صادر می شود که در سر رسید خریدار خارجی، صندوق میزان خرید محصول را پرداخت می کند و جانشین صادرکننده برای دریافت مطالبات در محاکم هم می شود.
وي در ادامه افزود: صادرکننده اگر محصول رقابتی داشته باشد بهتر است که به صورت اعتباری و نسیه بفروشد تا هم اعتماد مشتری را جلب کند و هم میزان فروش را در بازار رقابتی حفظ کرده و بالا ببرد.
مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران از کارخانه های سپهر الکتریک، پایانه صادراتی گل و گیاه، تابلو سازی آریا در شهرک صنعتی کاسپین، کارخانه شمس آذر در استان قزوین دیدن و با مدیران این واحدها گفتگو کرد.
انتهاي پيام/ 3003  

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان