۱۷/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۷ جمعه

صبح قزوین هدف دشمن مدفون کردن پیام‌های "۹ دی" در تاریخ انقلاب است/ عده‌ای جسم‌هایشان از سفارت آمریکا بالا رفت اما قلب‌هایشان در آن باقی ماند
کد خبر: ۱۲۲۷۶۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حمید رسایی با حضور در قزوین:

هدف دشمن مدفون کردن پیام‌های "۹ دی" در تاریخ انقلاب است/ عده‌ای جسم‌هایشان از سفارت آمریکا بالا رفت اما قلب‌هایشان در آن باقی ماند

حمید رسایی با بیان اینکه هدف دشمن مدفون کردن پیام‌های "۹ دی" است، گفت: برخی‌ها امروز با نزدیک بودن انتخابات مجلس خبرگان بحث نظارت بر رهبری و شورای رهبری را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند، این فتنه اکبر است.

هدف دشمن مدفون کردن پیام‌های "۹ دی" در تاریخ انقلاب است/ عده‌ای جسم‌هایشان از سفارت آمریکا بالا رفت اما قلب‌هایشان در آن باقی ماند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، همایش "دروازه‌های نفوذ" با حضور حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شب گذشته(پنج شنبه) در مسجد ولایت قزوین برگزار شد.
حمید رسایی، مدیرمسئول هفته نامه 9 دی در این همایش اظهار کرد: سالروز میلاد نبی اکرم و ولادت امام صادق(ع) یادآور مجاهدت‌هایی است که ثمره آن تربیت روحانیونی مبارز در اقصی نقاط جهان است که برجسته‌ترین این افراد امام راحل بود که انقلابی بزرگ چون انقلاب اسلامی ایران را به نتیجه رساند.
وی در ادامه افزود: هم اکنون شیخ ابراهیم زکزاکی در نیجریه نیز در ادامه مسیر اهداف انقلاب اسلامی قدم برداشته و فرزندان و زندگی خود را فدای راه اسلام کرده است.
این نماینده مجلس ادامه داد: در میلاد نبی مسلمانان با یکدیگر اختلاف نظر دارند دلیل این اختلاف هم طبیعی است و آن روز که ایشان به دنیا آمدند کسی از پیامبر شدن ایشان اطلاعی نداشت تا آن به خاطر سپرده شود برای همین این هفته به نام وحدت نامیده شده است.
وی با بیان اینکه آیا درباره رحلت پیامبر اختلافی وجود دارد؟ اذعان کرد: همه فِرق اسلامی روی زمان رحلت ایشان اتفاق نظر دارند زیرا در این زمان خاتم الانبیا بودن حضرت رسول(ص) مشخص و معروف بود.
9 دی یادآور قدرت خداست
رسایی با اشاره به اینکه چرا در 28 صفر فقط شیعیان برای پیامبر عزاداری می‌کنند؟ گفت: دیگر فِرق اسلامی برای ولادت ایشان جشن‌های باشکوه می‌گیرند اما برای رحلت پیامبر(ص) هیچ مراسمی برپا نمی‌شود.
وی اضافه کرد: علت این اختلاف رفتار فرق اسلام این است با برپایی مراسم عزاداری برای پیامبر اسلام مردم متوجه ابعاد مختلف رحلت ایشان و تاکید و سفارش حضرت برای جانشینی امیرمومنان می‌شوند.
مدیرمسئول هفته نامه 9 دی تصریح کرد: یک عده از این افراد معتقدند پیامبر جانشینی را پس از خود معرفی نکرد و خود ما به این نتیجه رسیدیم که چه کسی خلیفه اول اسلام باشد اما شیعیان در قالب گروه دیگر با ارائه اسناد معتبر از امامت حضرت امیر(ع) دفاع می‌کنند.
وی با اشاره به کتاب صحیح بخاری بیان کرد: در این کتاب اهل سنت نوشته شده پیامبر(ص) 2 شب پیش از رحلتش همه خانواده خود را جمع کرد و فرمودند: قلم و کاغذ بیاورید تا مطلبی بنویسم که با عمل به آن پس از من هیچ وقت گمراه نشوید." یکی از اطرافیان حضرت گفت، ایشان تب دارند و هذیان می‌گویند، درحالی که قرآن می‌گوید پیامبر از روی هوا و هوس حرف نمی‌زند.
نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: فِرق اسلامی از ترس مشخص شدن حقایق تاریخی هیچ مراسمی برای رحلت ایشان برگزار نمی‌کنند اما میلاد نبی را بسیار باشکوه جشن می‌گیرند، حال ارتباط این ماجرای تاریخی با 9 دی و بحث نفوذ چیست؟
وی با بیان اینکه روز 9 دی را رهبری یوم الله نامیدند، ابراز کرد: یعنی ارزش این روز به واسطه یادآوری شدن قدرت خداست و پرونده فتنه 88 با حضور مردم در شهرهای مختلف بسته شد.
عده‌ای جسم‌هایشان از سفارت آمریکا بالا رفت اما قلب‌هایشان در آن باقی ماند
رسایی افزود: تاکید امروز رهبری بر روی واژه "نفوذ" ما را نسبت به خطرات این بحث متوجه می‌کند.
وی با اشاره به اینکه برپایی مراسم پاسداشت 9 دی عده‌ای را عصبانی کرده است، عنوان کرد: هدف آنها مدفون کردن این حوادث تاریخی است و با بهانه حل مشکلات کشور ذهن مردم را از این حقایق تاریخی دور کنند.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: همانطور که عده‌ای ازبرگزاری رحلت پیامبر برای روشن نشدن حقایق تاریخی دوری می‌کنند امروز هم افراد و گروه‌هایی در داخل کشور از برگزاری بزرگداشت برای 9 دی گریزانند.
وی یادآور شد: با برپایی این مراسمات جوانان به دنبال علت یابی این بزرگداشت می‌روند، اینکه چرا مردم در این روز راهپیمایی کردند؟ چرا شعار " لعن علی عدوک یا حسین، خاتمی و کروبی و میرحسین" سر می‌دادند؟ چرا شعار " تاجر ورشکسته، برگرد به باغ پسته" را فریاد می‌زدند؟
این نماینده مجلس گفت: زمانی که این بزرگداشت‌ها برای یادآوری فتنه‌ آن دوران برگزار نشود این فتنه گری‌ها از یاد خواهند رفت.
وی عنوان کرد: شاید سوال یک جوان 16 ساله امروز که در سال 88، فقط 10 سال سن داشته، این باشد که چرا مردم در روز 9 دی به خیابان‌ها ریختند و عصبانی بودند؟
مدیرمسئول هفته نامه 9 دی ادامه داد: زیرا 2 روز قبل از 9 دی سال 88 در عاشورا عده‌ای در تهران با شورش در خیابان‌ها پرچم‌های حسینی را به آتش کشیدند و سوت و کف زده و شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه سر دادند.
وی با بیان اینکه مشکل دشمن رهبری نیست بلکه اصل ولایت فقیه را قبول ندارد، گفت: در همین شرایط یکی از سران فتنه با انتشار بیانیه‌ای توهین کنندگان روز عاشورا را مردم خداجو خواند.
رسایی یادآور شد: در آن دوران فرزند نامحترم یکی از مسئولین دانشگاه آزاد با پرداخت پول به اراذل و اوباش در شهر از آنها خواسته بود وسایل شهری را به آتش بکشند سپس با ارسال تصاویر این شورش‌ها به بی بی سی این افراد را مخالفان نظام نامیدند.
وی تاکید کرد: باید روشنگری شود که مردم در 9 دی برای دفاع از اعتقادات و آرمان‌های خود به میدان آمده و حماسه آفریدند.
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه روز 13 آبان سال 88 که مبارزه با استکبار جهانی و انقلاب دوم مردم ایران است، بیان کرد: اما عده‌ای درس خوانده دانشگاه‌های انگلیس اسم استکبار را از روی آمریکا برداشتند و روز قدس شعار " نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران" سردادند.
وی با تاکید بر اینکه عده‌ای جسم‌هایشان از سفارت آمریکا بالا رفت اما قلب‌هایشان در آن باقی ماند، تصریح کرد: 16 آذر سال 88 عکس امام با حمایت افرادی که خود را منتسب به خط امام می‌دانستند به آتش کشیده شد.
این کارشناس سیاسی اذعان کرد: استکبار جهانی و اسرائیل و مسعود رجوی و سلطنت طلبان از فتنه گران حمایت مالی و رسانه‌ای می‌کردند و در آن ایام عده‌ای از خواص جامعه و افراد موجه با سکوت و حرف‌های دوپهلوی خود مردم را مردد کرده بودند.
وی تاکید کرد: امام راحل می‌فرمودند، هر زمانی که دشمنان این انقلاب از شما تعریف کرد بدایند مسیر شما اشتباهست، این یک شاخص برای همه ملت ایران است.
ولایت فقیه حاکمیت فرد بر جامعه نیست بلکه حاکمیت ارزش‌هاست
مدیرمسئول هفته نامه 9 دی بیان کرد: از ابتدای خلقت هرکجا انبیای الهی و دین حقیقی حضورداشته نفوذ امکان رخ نمایی نداشته است، اما هرکجا اسلام آمریکایی حاکم می‌شود نفوذ امکانپذیر است.
وی با بیان اینکه اگر دین از سیاست جداست چرا امامان ما را به شهادت رساندند؟ ابراز کرد: نفوذ یعنی اینکه از 12 امام معصوم 11 تن از آنها به وسیله فرقه دیگری به شهادت نرسیدند بلکه از سوی همین مسلمان نماها به شهادت رسیدند.
رسایی با تاکید بر اینکه باید مراقب اعتماد به مسئولین نظام باشیم، گفت: این کلام امام که ملاک حال فعلی افراد است یک کلام سیاسی نبود، فتنه‌های قبل تمام شد اما فتنه اکبر در پیش است و همه ما باید در جبهه امروز بجنگیم.
وی عامل حفظ این نظام را ولایت فقیه دانست و بیان کرد: دروازه نفوذ همین است اگر ولایت فقیه دچار آسیب شد فتنه اکبر رخ می‌دهد.
این نماینده مجلس در ادامه افزود: دورازه‌های نفوذ چیست؟ در همه کشورهای اسلامی ثبات نیست زیرا به واسطه نبود حکومت ولایت دچار آسیب شده‌اند اما در ایران اسلامی ولی فقیه با داشتن 5 ویژگی عامل اقتدار نظام و مانع نفوذ شده است.
وی ادامه داد: ولایت فقیه حاکمیت فرد بر جامعه نیست بلکه حاکمیت ارزش‌هاست، حاکمیت تقوا، زهد، قدرت مدیریت جامعه اسلامی، شجاعت و اجتهاد؛ امنیت 37 ساله ایران به واسطه عدم نفوذ در ولی فقیه ماست.
این کارشناس سیاسی تصریح کرد: برخی‌ها امروز با نزدیک بودن انتخابات مجلس خبرگان بحث نظارت بر رهبری را پیش کشیده‌اند و شورای رهبری را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند، این فتنه اکبر است.
وی با بیان اینکه مگر در این 37 سال نظارت بر این پنج ویژگی وجود نداشته است؟ عنوان کرد: حال اگر این نظارت وجود دارد چرا بحث شورای رهبری مطرح است؟ رواج این تفکر در بین عموم جامعه شک و تردید و تزلزل نسبت به عملکرد رهبری در جامعه ایجاد می‌کند.
رسایی در پایان گفت: رهبری حافظ اصلی انقلاب است پیشتیبان ولایت فقیه باشید تا انقلاب شما آسیب نبیند.
انتهای پیام/2002










دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان