۰۳/ذو القعدة/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۲۲ شنبه

صبح قزوین برای شهدای گرانقدر هر چقدر هزینه کنیم باز هم کم است
کد خبر: ۱۲۰۶۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

رئیس شورای شهر محمدیه:

برای شهدای گرانقدر هر چقدر هزینه کنیم باز هم کم است

علی کاظمی: دوران دفاع مقدس، دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ، حراست و اعتلای نظام مقدس اسلامی از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم بود که برای شهدای گرانقدر هر چقدر هزینه کنیم باز هم کم است.

برای شهدای گرانقدر هر چقدر هزینه کنیم باز هم کم است

به گزارش صبح قزوین، علی کاظمی رئیس شورای شهر محمدیه در گفت و گو با خبرنگار صبح قزوین، آغاز سال تحصیلی جدید را که سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و معرفت است به تمامی همکاران ارجمند و فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت تبریک گفت.

کاظمی ادامه داد: هفته دفاع مقدس رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ایران بوده است و نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
این هفته را به ساحت مقدس حضرت بقیه ا.
.
.
الاعظم ، رهبر معظم انقلاب و تمامی دلاورمردان و سلحشوران این عرصه تبریک و تهنیت می گویم.

کاظمی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان عزیز هشت سال دفاع مقدس، تصریح کرد: دوران دفاع مقدس، دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ، حراست و اعتلای نظام مقدس اسلامی از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم بود که همچون نگینی  بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد و حفظ و پاسداری از این ارزش ها را به همان میزان مقدس و در خـور ارج می باشد.

وی افزود: از آنجایی که شهدا به گردن همه ی ما حق دارند تمام تلاش ما این است که المان و محوطه ی شهدای گمنام محمدیه به بهترین شکل تکمیل و مورد بهره برداری کامل قرار گیرد.

در همین راستا کاظمی بیان نمود: فاز دوم تکمیل محوطه شهدای گمنام شروع شده و تا ماه محرم پایان خواهد یافت .

انتهای پیام/2002/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان