۲۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۱۶ یکشنبه

صبح قزوین خداحافظ مدیر معتدل
کد خبر: ۱۱۵۳۴۲ نویسنده: میلاد یوسفی نژاد تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۸/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یادداشت/

خداحافظ مدیر معتدل

شاید هیچکس فراموش نکند دولتی که شعار اعتدال سر داد، یکی از معتدل‌ترین مدیرانش را تحمل نکرد.

خداحافظ مدیر معتدل
صبح قزوین - میلاد یوسفی نژاد

شاید آن روز که شعار اعتدال در کشور تبلیغ می‌شد و دستبندهای بنفش و نمادهای کلید در دستان عده‌ای از طرفداران کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دیده می‌شد هیچکس تصور نمی‌کرد که اگر این طیف بر مسند مدیریت کشور تکیه بزنند حتی شعارهای خودشان را که با توسل به آن از مردم رای گرفته بودند فراموش کنند و یا به عبارت بهتر زیر پا بگذارند.

تحقق شعاری همچون اعتدال در ذهن مردمی که از تندروی‌ها و کندروی‌های سال‌های گذشته به تنگ آمده بودند قطعا مستلزم آن بود که مدیرانی توانمند و با تجربه جایگزین ناتوانان پرمدعا شوند.

گرچه این جایگزینی و به عبارتی به گزینی از همان ابتدا در دولت یازدهم که بسیار تلاش دارد خود را پرچمدار تدبیر در امور و امید آفرینی جلوه دهد در بسیاری از مناصب مهم خدشه دار شد اما اقلا می‌توان گفت در انتخاب استاندار قزوین این اصل رعایت شد( حال آنکه این انتخاب بیشتر حاصل پیشنهاد مدبرانه نماینده وقت ولی فقیه در استان و همراهی نمایندگان محترم مجلس و دیگر بزرگان استان بود تا تدبیر مدیران دولتی و این نکته‌ای است که بر کسی پوشیده نیست).

اما امروز که خبر برکناری استاندار محترم از رسانه‌ها مخابره می‌شود شاید هیچکس فراموش نکند که مهندس روزبه بعد از گذشت سالها از سفر مقام معظم رهبری به استان با دقت و جدیت مصوبات سفر ایشان را مورد تاکید قرار داد و راه پیشرفت و تعالی استان را عمل به مصوبات آن سفر دانست.

شاید هیچکس فراموش نکند که مهندس روزبه چگونه مدیران استانی را مورد عتاب قرار داد تا در اجرای وظایفشان کوتاهی نکنند.

شاید هیچکس فراموش نکند مهندس روزبه چگونه مدیران و مسئولان را با مساجد و ارتباط برقرار کردن با آحاد مردم آشتی داد.

شاید هیچکس فراموش نکند که مهندس روزبه به فشارهای مختلف اعتنایی نکرد و لیست 180 نفره تغییر مدیران را کنار گذاشت.

شاید هیچکس فراموش نکند دولتی که شعار اعتدال سر داد یکی از معتدل‌ترین مدیرانش را تحمل نکرد.

اما حتی اگر همه این موارد فراموش شود حتما مردم و بخصوص آنهایی که از نزدیک شاهد تلاش‌های مهندس روزبه بودند هرگز این تلاش‌ها را فراموش نخواهند کرد.


و اما سخنی با استاندار جدید...

ابتدا انتصابتان را تبریک عرض می‌کنیم، اما چند سوال ذهنمان را مشغول کرده که به نظر می‌آید خوب است شما هم چند دقیقه‌ای به آن بیندیشید.

به نظرتان چرا دولت چند ماه مانده به انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اقدام به تغییر استاندار می‌کند؟

به نظرتان آن عده‌ای که همواره در طی این دو سال با مصاحبه‌ها و لابی‌گری‌هایشان فضا را برای استاندار پیشین تنگ می‌کردند و امروز با خوشحالی زایدالوصفی از تغییر استاندار حرف می‌زنند چه انتظاراتی از شما خواهد داشت؟

البته این موارد هیچکدام به معنای پیش داوری ما درباره شما نیست، بلکه با تمام توان از شما استقبال خواهیم کرد و به تمام تصمیماتتان از منظر خوش بینی خواهیم نگریست و امیدواریم مردم این استان در آینده از شما با خاطرات خوب یاد کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان